Şirkət Luvr soyğununda liftdən istifadədən sonra reklam hərəkəti edib...

...Alman şirkəti Böcker, Parisdəki Luvr soyğununda mebel liftinin iştirakını uğurlu bir reklam kampaniyasına çevirərək milyonlarla sosial media istifadəçisini cəlb etdi və məhsul üçün yeni sifarişlər yaratdı.

SİA xəbər verir ki, bu barədə European Pravda məlumat verib.

Alman ailəsinə məxsus Böcker şirkəti Parisdəki Luvrda cəsarətli bir soyğun zamanı oğruların mebel liftlərindən birini istifadə etməsindən sonra beynəlxalq səviyyədə diqqət mərkəzində oldu.

Oğruların muzeyə girməsinə və təxminən 88 milyon avro dəyərində Napoleonun zinət əşyalarını oğurlamasına kömək edən Agilo lifti şirkətin yeni reklam kampaniyasının mərkəzinə çevrildi.

Böcker, liftin fotoşəkillərini özündə əks etdirən və imkanlarını vurğulayan "Tez hərəkət etməli olduğunuz zaman" şüarı ilə sosial media kampaniyasına başladı: o, “pıçıltı kimi sakitcə” 400 kq-a qədər yük daşıya bilir.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə