Qarın əridən 5 hərəkət DİQQƏT!

Qarın yağlarından qurtulmaq hər insanın arzusudur. Yaz ayları yaxınlaşdıqca bu arzumuza daha sürətli çatmağa çalışırıq. SİA-nın Türkiyə mətbuatına istinadən verdiyi məlumata görə, yaxşı pəhrizlə yanaşı, bəzi məşqlərlə artıq qarından asanlıqla qurtula və qarın əzələlərinizə sahib ola bilərsiniz.

1- Mekik

Qarın əzələsi deyəndə ağla gələn ilk hərəkət budur. Oturma hərəkəti qarın əzələləri üçün ən yaxşı məşqdir. 3 dövr halında 10 dəfə edilməsi təklif olunur.

2- Plank

Taxtalar bədənin bütün əzələləri ilə yanaşı qarın əzələlərini də işləyə bilən son dərəcə təsirli məşqdir. Gündə 20 saniyəlik 3 dövr olmaqla etmək məsləhətdir.

3- İpdən tullanma

İpdən tullanma idmanı bütün bədəni aktiv şəkildə məşğul edərək, kalori yandırmanıza kömək edir. Gündəlik 3 dövr olmaqla 2 dəqiqə bu məşqi əlavə etmək xəyalınızdakı qarın əzələlərinizə çatmağa kömək edə bilər. 10 dəqiqə tullanma 100 kalori yandırır. Ümumiyyətlə bacardığınız qədər tullanmaq məsləhətdir.

4- Gəzinti

Təmiz havada gəzmək ən təsirli məşqlərdən biridir. Həm bədən, həm də zehin sağlamlığı üçün faydalıdır. Düzgün pəhrizlə gündə 1 ilə 1,5 saat gəzmək qarın piylərindən qurtulmanıza kömək edə bilər.

5- Flutter kick

Düz səthdə arxası üstə uzanın və qarın əzələlərinizi istifadə edərək ayaqlarınızı yerdən endirib qaldırmağa çalışın. Bu hərəkəti 10 dəfə 3 dövr edin. Bu hərəkəti qollardan güc almadan, xüsusən də boynunu gərginləşdirmədən etmək üçün diqqətli olun.

Ayşən Vəli

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə

loading...