...Aktyor Timoti Şalame yeni filmi olan “Möhtəşəm Marti”in tanıtımına qeyri-ənənəvi yanaşma nümayiş etdirdi. Ən diqqətəlayiq hərəkətlərdən biri Los-Anceles üzərində filmin adını daşıyan narıncı şarın quraşdırılması idi.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə The Atlantic yazır.
Şalame fotosessiyalardan tutmuş ictimai tədbirlərə qədər hər bir görünüşü filmi əhatə edən bir hadisəyə çevirmək üçün imicindən və sosial mediadan fəal şəkildə istifadə edir. Aktyor cəsarətli rənglərə üstünlük verir, demək olar ki, həmişə “Möhtəşəm Marti” geyimlərində və ya mallarında görünür və özünü stolüstü tennis topu başları olan personajlar "ordu" ilə müşayiət edir ki, bu da filmin istedadlı, lakin təkəbbürlü stolüstü tennisçi haqqında süjetinə istinaddır.
Bu cür marketinq taktikaları filmi və Şalamenin özünü nəzərə çarpan hala gətirir və mediada səs-küy yaradır.
Bu yanaşma riskli görünür, lakin Şalame qəribəliyi və istedadı birləşdirməyi bacarır. Onun strategiyası personajını və özünü vahid bir brendə çevirmək, tamaşaçılar üçün immersiv bir təcrübə yaratmaqdır.
Bu marketinq strategiyası musiqi ulduzlarını xatırladır, burada sənətçinin şəxsiyyəti layihənin bir hissəsinə çevrilir. Şalametin narıncı şar, qeyri-adi geyimlər və heyrətamiz vizuallar da daxil olmaqla tanıtım fəaliyyətləri filmin tanıtımını əhəmiyyətli bir mədəni hadisəyə çevirir.
O, hər bir çıxışını viral məzmuna çevirir və ictimaiyyətin və medianın diqqətini özünə və filmə yönəldir.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə

.jpg)


USD
EUR
GBP
RUB