...Rusiya avtomobil bazarında gözləmə və gör münasibətini mənimsəyən sürücülərin sayında artım müşahidə olunur. Onların hamısı böyük xarici istehsalçıların geri qayıtmasına və xarici avtomobillərin qiymətlərinin aşağı salınmasına ümid edir.
Mütəxəssislərin fikrincə, potensial alıcıların xeyli hissəsi daha əlverişli şərtlər gözləməklə, xüsusən də Mərkəzi Bankın yüksək faiz dərəcəsi və avtomobil kreditlərinin qiymətlərinin artması fonunda avtomobil alışını təxirə salır.
Müştərilər nəqliyyat vasitələrinə sərmayə qoymaq üçün daha münasib vaxtı gözləyib alışa tələsməməyi üstün tuturlar. ...Amma “Avtostat” agentliyinin məlumatına görə, hazırda Rusiyanı tərk edən brendlərin heç biri geri qayıtdığını təsdiqləməyib.
Bununla belə, sənayedə Renault-nun mümkün qaytarılması ilə bağlı söz-söhbətlər var və Toyota-nın dilerlərlə məxfi danışıqlar apardığı bildirilir.
...Yeri gəlmişkən, Hyundai Kia-nın 2025-ci ildə geri qayıtmaq niyyəti ilə bağlı məlumatları təkzib edib.
Böyük avtomobil şirkətlərinin Rusiya bazarına qayıdışı beynəlxalq sanksiyalar, geosiyasi risklər və investisiya və istehsalın lokallaşdırılmasına yüksək tələblər də daxil olmaqla bir çox amillərlə çətinləşir.
Qərb istehsalçıları getdikdən sonra onların avtomobillərinin qiymətləri demək olar ki, iki dəfə artıb və əlverişli avtomobil seqmenti faktiki olaraq yoxa çıxıb.
Bazarda qalan brendlər də çətinliklərlə üzləşirlər. Onlar tədarük zəncirlərinin bərpasına və istehsalın modernləşdirilməsinə əhəmiyyətli resurslar yatırmalıdırlar. Bundan əlavə, təkrar emal haqqının kəskin artması ucuz modellərin idxalına əlavə maneəyə çevrilib.
Bununla belə, dilerlər qeyd edirlər ki, alıcılar fərdi danışıqlar yolu ilə avtomobilin qiymətini 15 faizə qədər endirmək imkanlarına getdikcə daha çox ümid edirlər.
Bu yanaşma bazardakı qeyri-müəyyənlik şəraitində getdikcə aktuallaşır.
Əli Babayev
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə