Təcrübəsiz sürücü hansı avtomobili seçməlidir..?

Ən yaxşı modellərin reytinqi

Hər bir sürücü ilk sürücülük təcrübəsini yaxşı xatırlayır. Avtomobil çox güclü və ya bahalıdırsa, bu, əlavə psixoloji təzyiq və narahatlığa səbəb olur. Buna görə də, təcrübəsiz sürücülərə tez-tez istifadə olunan avtomobillərdən istifadə etmək tövsiyə olunur - orta güclü, lakin yolda çox itaətkar. SİA “Autocar” nəşrinə istinadən sükan arxasında ilk təcrübəni yenicə əldə edənlər üçün yaxşı dost olacaq on kompakt avtomobilləri təqdim edir.

Mini Cooper

Dünyanın ən ikonik avtomobillərindən biri Yeni il oyuncağının görünüşünə malikdir, yəni o, təcrübəsiz sürücünü həmişə nikbinliklə dolduracaq. Ancaq bu, əsas məsələ deyil. Mini Cooper müxtəlif ehtiyaclar üçün geniş çeşiddə mühərriklərə malikdir və eyni zamanda etibarlılığı ilə sevindirir. Amma işlənmiş avtomobil alarkən sürət qutusuna qulaq asın - bu, modelin zəif nöqtəsidir.

Toyota Yaris T-Sport

Bu siyahıda qeyri-standart görünüşü olan başqa bir avtomobil. T Sport güclü təməl üzərində qurulmuşdu və təqdim edildikdən sonra öz sinfinin ən yaxşı avtomobillərindən biri kimi şöhrət qazandı. Kapotun altında model 1,5 litrlik atmosferik benzin mühərrikinə malikdir, onun gücü yeni başlayanlar üçün şok olmayacaq. Ancaq yolda da məyus olmayacaq. Nəzərə alın ki, model yalnız mexaniki transmissiyaya malikdir.

Fiat Panda 100 at gücü

Qaynar hetçbeklərin yaradılması prinsiplərinə əməl edərək Fiat o zamanlar yeni Grande Punto-dan 1,4 litrlik yuxarı eksantrik mili mühərrikini özünün səliqəli şəhər avtomobilinə köçürüb və ondan əlavə 5 at gücü sıxıb. Ümumi güc 99 at gücündədir. ilə. Buna görə də, bu, xarakteri ilə bir başlanğıcı sevindirəcək olduqca oynaq bir avtomobildir. Ancaq avtomobilin vəziyyətini nəzərə alın. Panda təmiri mürəkkəb və bahalı bir işdir, ona görə də dərhal işləyən avtomobil almaq vacibdir.

Suzuki Swift Sport

Bu model Peugeot 205 GTi və ya Ford Escort XR3i kimi ən yaxşı hetçbeklərdən biridir. Swift Sport kapotunun altında 125 at gücü hasil edən 1,6 litrlik mühərrikə malikdir. O, 100 km/saata 8,9 saniyəyə sürətlənir və maksimal sürəti 200 km/saatdan azdır. Olduqca mühafizəkar rəqəmlərdir, lakin unutmayın ki, bu avtomobil cəmi 1,1 ton ağırlığındadır və bu, güc-çəki nisbətini olduqca cəlbedici edir.

Ford Fiesta Zetec S

Bu modelin olduqca yaraşıqlı eksteryerinin altında uzun müddət öz sinfində etalon olaraq qalan əla idarəolunan şassi yerləşir. Ən çox yayılmış mühərrik 120 at gücü hasil edən 1,6 litrlik benzin blokudur. Avtomobili 100 km/saat həddinə cəmi 10 saniyəyə sürətləndirir və sürətli beş pilləli sürət qutusu ilə təchiz edilir. Ancaq çox yaxşı vəziyyətdə olmayan bir avtomobil almayın - onu təmir etmək çətin və bahalı olacaq.

Citroen C2 VTR

C2 VTR, şübhəsiz ki, isti hetçbekə bənzəyir. Və onun xüsusiyyətləri də sevindiricidir. İlk VTR-lər 108 at gücü hasil edən 1,6 litrlik dörd silindrli mühərriklə təchiz edilir. 100 km/saata hörmətli 10,9 saniyəyə sürətlənir. O, yolda ən sürətli avtomobil olmaya bilər, lakin kifayət qədər etibarlıdır.

Renault Twingo GT

Renaultsport Twingo tez-tez gənclər üçün ən yaxşı isti lyuklardan biri kimi qeyd olunur, lakin daha yaxşı seçim daha yumşaq GT-dir. Bu, 99 at gücünə malik turbomühərrikli 1,2 litrlik benzin mühərriki ilə olduqca sürətli avtomobildir. Twingo GT yüngül avtomobildir, çəkisi 980 kq, ona görə də o, təəccüblü çevikliklə sürətlənir və yumşaq asqıya baxmayaraq yaxşı idarə edir.

Citroen Saxo VTR

Citroen Saxo VTR performans avtomobilləri dünyasına ən yaxşı giriş nöqtələrindən biri olaraq qalır. O, 90 at gücü hasil edən 1,6 litrlik dörd silindrli mühərrikin köhnə versiyası ilə təchiz edilmişdir. 900 kq avtomobil çəkisi üçün bu kifayət qədərdir. Eyni zamanda, Saxo VTR döngələr zamanı çox itaətkardır, baxmayaraq ki, hətta buraxılan zaman onun təhlükəsizlik sistemləri ilə bağlı suallar var idi.

Citroen C1

Bu fransız görünüşü ilə təəccübləndirmir, lakin onu yeni başlayanlar üçün avtomobil dünyasına rahat giriş nöqtəsi adlandırırlar. Bu, cəmi 1 litr mühərriki olan çox sürətli avtomobil deyil. Yolda isə o, kifayət qədər çeviklik nümayiş etdirir. Və eyni zamanda itaətkar. Bu, ilk müstəqil sürücülük səfərləri üçün çox vacibdir.

Volkswagen Up

Alfa Romeo-nun keçmiş baş dizayneri Valter de Silva tərəfindən dizayn edilmiş Volkswagen Up, ağıllı mühəndislik sayəsində ucuz avtomobilin arzu obyektinə çevrildiyi nadir hallardan biridir. O, öz sinfində ən uzun təkər bazalarından birinə malikdir və təkərlər uzaq künclərə doğru uzanır. Bu o deməkdir ki, avtomobil ölçülərinə baxmayaraq kifayət qədər genişdir. Eyni zamanda, yaxşı təchiz olunmuşdur. Onun 1,0 litrlik mühərriki yavaş sürətinə baxmayaraq fantastik performans göstərir.

Nazlı Almuradova

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə