İlk öncə PR ifadəsinə aydınlıq gətirim. PR ingilis dilində “Public relations” ifadəsinin qısaltması olaraq Azərbaycan dilinə tərcümədə “İctimaiyyətlə əlaqələr” deməkdir. PR cəmiyyətlə effektiv ünsiyyət qurmaq və etimad yaratmaq məqsədilə aparılan sistemli kommunikasiya, eləcə də məlumatlandırma, maarifləndirmə və qarşılıqlı əlaqələrin qurulması funksiyalarını yerinə yetirən bir fəaliyyət sahəsidir. Müasir PR fəaliyyəti yalnız informasiya ötürməkdən ibarət deyil – bu, strateji düşüncə, əlaqələrin qurulması və uzunmüddətli dəyər yaratmaq sənətidir. PR qurumun ictimaiyyət, tərəfdaşlar, media nümayəndələri və digər maraqlı tərəflərlə münasibətlərini strateji və planlı şəkildə təşkil etməyə və idarə etməyə xidmət edir.
PR fəaliyyətinin funksiyaları:
•Brendin tanınmasının artırılması və ictimai yaddaşda möhkəmləndirilməsi;
•Brendə olan inamın və etibarlılığın artırılması;
•Müsbət imicin formalaşdırılması və davamlı olaraq qorunması;
•Cəmiyyət və pasiyentlərlə kommunikasiyaların qurulması;
•Böhran vəziyyətlərində reputasiyanın qorunması və bərpası;
•Müsbət ictimai imicin formalaşdırılması və davamlı olaraq qorunması;
•Müsbət informasiya mühitinin yaradılması və davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi.
Bəs brendin tanınmasının artırılması və ictimai yaddaşda möhkəmləndirilməsi üçün nə etmək lazımdır?
1. Strateji hekayə quruculuğu üsulundan istifadə etmək.
Bir brendin mahiyyətini, dəyərlərini və məqsədlərini cəmiyyətə ardıcıl şəkildə çatdırmaq üçün istifadə olunan PR metodudur. Bu, sadəcə faktların paylaşılması deyil, hekayə formatında auditoriyanın yaddaşında qalacaq və onlarda emosional reaksiya yaradacaq bir təqdimat üsuludur.
Strateji hekayə quruculuğunun əsas komponentləri
1.Mənşə hekayəsi:
– Brend necə yarandı? Hansı ehtiyaca cavab olaraq formalaşdı?
2.Missiya və vizyon:
– Brend nə üçün mövcuddur? Cəmiyyətə və ya sektoruna necə töhfə verir?
Dəyərlər və emosional ton:
– Brend hansı prinsiplərə sadiqdir?
3.Real insanlar və hadisələr:
– Təsisçi, əməkdaş və ya pasiyent təcrübələrindən olan hekayələr.
Strateji hekayə yazmaq üçün aşağıda qeyd olunmuş suallardan istifadə etmək olar
1.Başlanğıc nöqtəsi – haradan başladıq?
2.Motivasiya – niyə bu sahəni seçdik?
3.Əsas dəyərlər və məqsəd – biz nə üçün varıq?
4.Çətinliklər və uğurlar – hansı maneələri aşdıq?
5.Cəmiyyətə verdiyimiz töhfə – bizə görə uğur nədir?
Gələcəyə baxış – bundan sonra nə planlaşdırırıq?
Niyə strateji hekayə vacibdir?
Auditoriya ilə emosional bağ qurur
Brendi rəqiblərdən fərqləndirir
Mediya üçün maraqlı kontent yaradır
Daxili kommunikasiya üçün motivasiya vasitəsidir
(ardı var)
Dilarə Zaman,
Mərkəzi Gömrük Hospitalının PR üzrə mütəxəssisi

Xəbər lenti
Yer üzündə məməlilərin ən gənc növü tapılıb...
Maraqlı 21:54BƏƏ-yə uçan reyslər Bakı hava limanına yönləndirilib
İqtisadiyyat 21:38Ford avtomobilləri Teslanın avtopilotunu almayacaq...
Texnologiya 21:36Parkinson xəstəliyi ilə bağlı məşhur mif dağılıb...
Səhiyyə 21:25Avropa Birliyində təhlükəli isti dalğası...
Dünya 21:14Milli Məclisin komissiyası açıqlama yayıb
Siyasət 21:03Yapon krossoveri Tesla-nı ötüb...
Texnologiya 20:54Bağırsaq sağlamlığı üçün 1 nömrəli giləmeyvə...
Səhiyyə 20:16Daily Express: Rusiya iqtisadiyyatında xaos…
Dünya 19:55Müsbət davranış dəyişikliyinə gedən yol...
Maraqlı 19:43Rusiyada şovinist təfəkkür dövlət gücünə çevrilib
Siyasət 19:09Volodimir Zelenski İlham Əliyevə zəng edib...
Siyasət 19:02Rusiya şəhəri üzərində səmada UFO görünüb...
Dünya 18:44Ruben Vardanyanın məhkəməsi davam etdirilib
Siyasət 18:38“Arsenal” “Çelsi”nin qapıçısını transfer edib
İdman 18:28Bu, Azərbaycana 150 milyard ABŞ dolları dəyərində zərər vurub
İqtisadiyyat 18:204-cü Könüllü Milli Hesabatı təqdim edən ilk 5 ölkə sırasındayıq...
İqtisadiyyat 18:12İran-İsrail müharibəsi bitəcəkmi? - RAKURS
Siyasət 18:06Rusiyada yeni mühafizə ordusu yaranıb...
Dünya 17:59Ermənistan Kremllə əlaqələri kəsir...
Dünya 17:54Rusiya Krımı itirir TƏHLİL
Siyasət 17:33Sabahdan rayonlara leysan yağacaq
Sosial 16:44Qohum evliliyinə fərqli baxışlar - SORĞU
Sosial 16:31Enerji strategiyamızın banisi
İqtisadiyyat 15:25İşəgötürənlərlə növbəti görüş keçirilib - FOTO
İqtisadiyyat 15:23III "Yüksəliş" müsabiqəsinin qalibinə SOCAR-da yüksək vəzifə verilib
İqtisadiyyat 15:18"Günəşdən alınan enerjilər yay aylarında daha səmərəli olur" - EKSPERT FİKRİ
İqtisadiyyat 15:16Japarov sabah Rusiyaya gedəcək
Dünya 14:48“Sputnik Azərbaycan” işinə görə 7 nəfər saxlanıldı
Hadisə 14:46Azərbaycan və Özbəkistan arasında bir sıra sənədlər imzalanıb
İqtisadiyyat 14:45Türkiyədə meşə yanğınları davam edir
Dünya 14:39“Zirə” heyətinə yeni futbolçu qatıb
İdman 14:38Ödənişli yolda minik avtomobili aşıb - FOTOLAR
Hadisə 14:04Dünya Bankı Azərbaycana 173,5 milyon dollar kredit ayırır
İqtisadiyyat 13:33“Qarabağ” “Zalsburq”la qarşılaşacaq
İdman 12:54Özəl xəbərlər
Digər xəbərlərQohum evliliyinə fərqli baxışlar - SORĞU
Sosial 16:31Enerji strategiyamızın banisi
İqtisadiyyat 15:25
Redaktorun seçimi
Köşə yazıları
Populyar
Valyuta məzənnəsi
-
USD 1,7000
0,00%
-
EUR 2,0035
+0,45%
-
GBP 2,3360
+0,09%
-
RUB 2,1707
+0,42%