Nike simvolik şüarını dəyişdi...

Təxminən 40 ildən sonra şüarı dəyişməyə qərar verdilər...

...İdman brendi Nike yeni reklam kampaniyasına start verir. Bununla əlaqədar olaraq dünyada ən çox tanınan şüarlardan biri gedir.

SİA-nın məlumatına görə, Just Do It ("Sadəcə bunu et") şüarı brend konsepsiyasını yenidən nəzərdən keçirən Why Do It? ("Bunu niyə edirsiniz?") ilə əvəz olunur.

Yeni kampaniya müasir nəsil üçün nəzərdə tutulub.

Burada Nike idmançıların xarici nailiyyətlərinə diqqət yetirməməyə çalışır, əksinə daxili motivasiyanı əks etdirir. Yeni brend fəlsəfəsinə görə, böyüklük yalnız nəticədə deyil, hərəkət etmək seçimindədir.

Kampaniya gənc nəsli idman tarixində “növbəti fəsil” yaratmağa ruhlandırmaq üçün nəzərdə tutulub.

Nike reklamında dünya ulduzları, o cümlədən tennisçi Karlos Alkaras, basketbolçu LeBron Ceyms, qaçışçı Saquon Barkli və digər idmançılar yer alıb.

Orijinal Just Do It şüarı 1988-ci ildə istifadəyə verilmişdir.

Nazlı Almuradova

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə