Avtomobilin vizit kartı yüksək keyfiyyətli və güclü mühərrikdir...

Lexus IS500 F Sport Performance güclü V-8 mühərriki ilə dəbdəbə və performansın mükəmməl birləşməsini təklif edir. Audi, BMW və Mercedes-Benz bu seqmentdə səkkiz silindrli mühərriklərdən uzaqlaşsa da, Lexus IS500 güclü atmosferli V-8 mühərriki olan yeganə kompakt lüks avtomobildir.

Arxa təkərlərə göndərilən 472 at gücü və 535 Nyuton metr (395 lb-ft) fırlanma momenti ilə IS500 0-dan 100 km/saat sürəti 4,4 saniyəyə yığır və maksimal sürəti təxminən 420 km/saat təşkil edir.

SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, Motor1 mütəxəssisləri yeni məhsul haqqında daha ətraflı danışıblar.

Bu, sinfin ən güclü və ya ən sürətli avtomobili deyil, lakin Lexus-un 5,0 litrlik V-8 modeli BMW-nin sıra altı və Mercedes-Benz-in dörd silindrli hibridindən daha çox gücə malikdir.

O, mahiyyətcə orijinal IS F (həmçinin GS F və RC F) ilə eyni mühərrikdir, yalnız müasir dövrün ehtiyacları üçün yenilənir. Bütün fırlanma diapazonunda gücü tədricən artırır. IS 500-ün sürətlənməsi yer sarsıdıcı deyil - maksimum güc 7,100 rpm-ə çatır və pik fırlanma anı cəmi 4,800-ə çatır, lakin güc zolağı 7,300 rpm qırmızı xəttinə qədər xətti və əladır.

Və kənarda, bu mühərrik mümkün qədər yaxşı işləyir. Asma faktiki olaraq IS350 F Sport ilə eynidir. IS500 yenilənmiş arxa amortizator əldə edir, lakin bu, bununla bağlıdır. Torsen məhdud sürüşmə diferensialı, adaptiv ön amortizatorlar və Bridgestone Potenza S001 şinləri kimi IS350 F Sport-dan keçir.

Bu, asma tənzimləməsinin mükəmməl olmadığını söyləmək deyil - IS500 19 düymlük təkərlər vasitəsilə ötürülən bir az sərtlik ilə zərbələri hopdurur.

Mütəxəssislər sükanın ağır və etibarlı olduğunu, lakin sürətli olmadığını deyirlər. Və səkkiz pilləli avtomatik sürətə keçmək üçün bir saniyə - çox uzun vaxt tələb olunur.

Salon ideal veziyyetdedir. Gözəl qırmızı dəri süpürgələri oturacağı, mərkəzi konsolu, qapı panellərini və alət panelinin hissələrini əhatə edir.

Yüksək keyfiyyətli alüminium vurğular və tutqun qara plastik bəzək mərkəzi konsolu, həmçinin bir çox düymələri və siferblatları əhatə edir.

Ancaq çatışmazlıqlar da var. Əksər digər Lexus modelləri Toyota-nın daha böyük sensor ekrana malik xeyli təkmilləşdirilmiş audio/məlumat-əyləncə sisteminə keçsə də, IS-də hələ də kiçik 10,3 düymlük ekrana malik köhnəlmiş sensor nəzarət cihazı və xeyli köhnəlmiş Lexus Enform məlumat-əyləncə sistemi var.

2024-cü il Lexus IS500 F Sport Performance 60,545 dollardan ucuz başa gəlmir. Texnologiya və asma tüninqi ilə bağlı bir neçə problemdən başqa, IS500 həqiqətən fantastik idman sedanıdır.

Nazlı Almuradova

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə