...Kanada və ABŞ alimləri işə qəbul zamanı adın səsinin işəgötürənin qərarına necə təsir etdiyini müəyyən ediblər. SİA-nın məlumatına görə, bununla bağlı yazı Acta Psychologica jurnalında dərc olunub.
Psixoloqlar bu səsi simvolizm adlandırırlar - müəyyən səsləri müəyyən əlamətlər və keyfiyyətlərlə əlaqələndirdiyimiz zaman...
Məsələn, Liam və ya Noel kimi hamar və "mahnı oxuyan" adlar tez-tez daha isti və daha münasib kimi qəbul edilir, Tate və ya Krista kimi "kəskin" adlar isə enerjili və ekstravert kimi qəbul edilir.
Tədqiqatçılar bunun işə götürmə vəziyyətində necə işlədiyini sınaqdan keçirdilər.
Könüllülərə müxtəlif şəxsi keyfiyyətlər - dürüstlük, emosionallıq, ünsiyyətcillik, mehribanlıq, açıqlıq tələb edən vakansiyalar göstərilib.
Sonra onlardan iki namizəd arasından yalnız adı ilə seçmək istənilib: biri “yumşaq” sonorant səsləri olan (l, m, n), digəri “sərt” samitlərlə (p, t, k).
Məlum olub ki, “dost” peşələrə gəlincə, həqiqətən də daha yumşaq ad daşıyanlara üstünlük verilir.
Və əksinə - iddialılıq və ekstroversiya qiymətləndirildiyi vəzifələrdə "kəskin" adlar qalib gəlib.
Bu cür adları olan insanların şəxsiyyətlərinin özlərinin də fərqli olmaması vacibdir: adın səsləri ilə xarakter xüsusiyyətləri arasında heç bir real statistik əlaqə tapılmadı. Söhbət konkret olaraq qavrayış və stereotiplərdən gedir. Müəlliflər qeyd edirlər ki, ad effekti yalnız namizəd haqqında məlumat az olduqda işləyir.
Subyektlərə namizədin real cavablarını əks etdirən fotoşəkillər və ya videolar nümayiş etdirilən kimi adın təsiri yox oldu.
Buna baxmayaraq, elm adamları hesab edirlər ki, belə birliklər əmək bazarında cins, yaş və ya etnik əlamətlərlə yanaşı, gizli ayrı-seçkiliyin başqa bir mənbəyinə çevrilə bilər.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə