Bütün uğurlu süni intellekt şirkətləri bir ortaq xüsusiyyətə malikdir...
...Bu gün strateji biznes idarəetməsi üçün əsas vasitədir. Lakin, süni intellekt problemləri öz-özünə həll etmir; mövcud olanı gücləndirir. Uğur mərkəzləşdirilmiş məlumatlardan, strukturlaşdırılmış proseslərdən və aydın strategiyadan asılıdır.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Entreprenuer yazır.
2025-ci ilin mart ayında McKinsey qlobal sorğusuna görə, şirkətlərin 75 faizdən çoxu generativ süni intellektdən istifadə edir.
Yüksək səviyyəli idarəetmə nəzarəti olan şirkətlər ən yaxşı nəticələri nümayiş etdirirlər.
...Cursor, Perplexity və Anthropic kimi süni intellekt liderləri bir gecədə uğur qazana bilməyiblər.
Onların böyüməsi mərkəzləşdirilmiş məlumatlara, optimallaşdırılmış proseslərə və aydın strategiyaya əsaslanır. Bu şərtlər olmadan süni intellekt, səmərəlilik əvəzinə xaosu gücləndirən "zəif tərkibli resept" kimi parçalanmış şəkildə fəaliyyət göstərir.
Bu gün süni intellektin praktik tətbiqi sübut olunmuş prosesləri miqyaslandırmaqdır.
Marketinqdə məzmunu fərdiləşdirir, əməliyyatlarda cədvəlləşdirməni və inventarı optimallaşdırır, müştəri xidmətində isə sorğuların emalını sürətləndirir.
Uğurlu tətbiq nümunələri: avtomobil satıcıları test sürücülərini və maliyyələşdirməni avtomatlaşdırır, rieltorlar nümayişləri və əmlak seçimini idarə edir və hüquq firmaları birdən çox dildə müştəri emalını sürətləndirir.
Uğurlu tətbiq üçün yalnız texnologiya ilə deyil, konkret bir biznes məqsədi ilə başlamaq vacibdir.
Kiçik və orta ölçülü müəssisələrin bir üstünlüyü var: çətin köhnə sistemlərin olmaması və çeviklik süni intellektdən daha sürətli təcrübə və tətbiq etməyə imkan verir.
Qalib şirkətlər süni intellektdən real dünya proseslərinə inteqrasiya edən, dəqiq məlumatlardan istifadə edən və maddi üstünlük yaradan şirkətlərdir.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə




USD
EUR
GBP
RUB