Benzin mühərriklərini əvəz edə bilən akkumulyator ixtira edilib..?

Bu necə mümkündür?

...Bu gün elektromobillər təxminən 500 km, benzinlə işləyən modellər isə dolu çənlə 600-800 km məsafə qət edə bilir. SİA-nın məlumatına görə, təfərrüatlar Çin Akademiyası media orqanı tərəfindən verilir.

Çin alimləri batareyanın işləməsi zamanı avtomatik olaraq elektrod və elektrolit arasındakı interfeysə miqrasiya edən "xüsusi yapışdırıcı" hazırlayıblar.

Bu litium ionlarını boşluqlara və ya məsamələrə aktiv şəkildə cəlb edir və onları doldurur.

Bundan əlavə, tədqiqatçılar elektrolit üçün polimer qablaşdırma yaradıb, batareyanı plastik lent kimi elastik və möhkəm edir.

O, 20.000-dən çox əyilmə və ya burulma dövrünə heç bir zərər vermədən tab gətirə bilir və onu gündəlik deformasiyaya davamlı edir.

Eyni zamanda, onlar bu “paketə” kiçik “kimyəvi modullar” yerləşdiriblər ki, onların bəziləri litium ionlarının hərəkətini sürətləndirir, digərləri isə əlavə ionları tutur.

Nəticədə enerjinin saxlanma qabiliyyəti 86 faiz artıb.

Bərk elektrolit litium ionlarının elektrodlar arasında hərəkət etməsinə imkan verir, enerji ötürür.

Bərk sulfid əsaslı elektrolitlər çox sərt və kövrəkdir, litium metal elektrodlar isə yumşaqdır, doldurma və boşaltma səmərəliliyini azaldır.

Bu yeni texnologiya ilə elektrod və elektrolit bərk cisimli batareyaların əsas problemini aradan qaldıraraq mükəmməl güclü bir əlaqə yaradır.

Bu "yapışqan" bərk vəziyyətdə olan batareyaların daha səmərəli işləməsinə imkan verir. Praktikada yeni akkumulyator sürücülərə enerji doldurmaq üçün dayanmadan Şençjendən Çanqşuya, Parisdən Milana və ya Los-Ancelesdən San-Fransiskoya və geriyə səyahət etməyə imkan verəcək. Müəlliflər hesab edirlər ki, bu sıçrayış elektriklə işləyən avtomobillər üçün “mənzil narahatlığını” tamamilə aradan qaldıracaq və benzin erasının son nəticəsinə yol açacaq.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə