...Etibarsız avtomobil əsl maliyyə yükü ola bilər. Bu gün yeni avtomobilin orta qiyməti 48.000 dolları keçir və tariflər eləcə də inflyasiya yalnız xərclərin qeyri-müəyyənliyini artırır. Lazımsız təmir xərclərinin qarşısını almaq üçün axtarışa etibarlı brend, sonra ehtiyaclarınıza uyğun modeli seçməklə başlayın.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Consumer Reports yazır.
...Brend reytinqləri yaxşı başlanğıc nöqtəsidir, lakin satın almadan əvvəl xüsusi bir modelin etibarlılığını yoxlamaq da vacibdir.
Bunu Consumer Reports-un avtomatik sınaq direktoru Cek Fişer deyir.
Bu il Subaru ilk dəfə olaraq markanın etibarlılığı reytinqinə başçılıq edərək, illərdir birincilik uğrunda mübarizə aparan “Lexus” və “Toyota”-nı sıxışdırıb.
...Tədqiqatda iştirak edən yeddi Subaru modelindən ikisi – Forester və Impreza orta göstəricidən xeyli yüksək nəticə göstərib.
The Crosstrek, Legacy, Outback və Ascent hamısı orta və ya ortadan yuxarı bal toplayıb.
Consumer Reports-un avtomatik məlumat analitiki Stiven Elek deyir ki, “…Subaru modelləri bir çox ümumi, etibarlı komponentləri bölüşür. Bu, yeni uğursuzluqların riskini azaldaraq, böyük dəyişikliklər olmadan yeniləmələri etməyə imkan verir”.
…Toyota bu il yenilənmiş Tacoma pikapı, tam ölçülü Tundra və bZ4X elektrik avtomobili kimi modellər üzrə orta ballardan aşağı nəticə göstərdiyi üçün xal itirdi.
Təsadüfən, pis reytinqə malik yeganə Subaru modeli Toyota bZ4X-in analoqu olan elektrik Solterradır.
İkinci və üçüncü yerləri müvafiq olaraq “Lexus” və “Toyota” tutub.
“Lexus”-un yüksək etibarlılıq reytinqinə malik dörd modeli və orta reytinqli üç modeli var.
“Toyota”-nın əla reytinqli dörd modeli, ortadan yuxarı reytinqli yeddi modeli və orta reytinqli beş modeli var.
İlk üçlüyü Honda izləyir.
Onun modellərindən üçü orta etibarlılığa, yeddisi yüksək orta etibarlılığa malikdir. Honda-nın premium bölməsi olan Acura bir etibarlı və bir orta səviyyəli modellə beşinci yeri tutub.
…Consumer Reports-un brend reytinqləri kifayət qədər məlumatın toplandığı (ən azı iki model) bütün modellərin orta etibarlılıq reytinqinə əsaslanır.
Bu, ötən illə müqayisədə brendin mövqeyinin yaxşılaşdığını və ya pisləşdiyini qiymətləndirməyə imkan verir.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə