Öyrənmə prosesi zamanı vacib işlərə ara vermək son dərəcə faydalıdır...
Bir qrup avropalı alim araşdırma aparıblar ki, onlar mühüm işlərdən yayınmağın, məsələn, öyrənmə prosesi zamanı məlumatı yadda saxlamaq və mənimsəmək üçün son dərəcə faydalı olduğunu müəyyən ediblər.
SİA-nın məlumatına görə, bu barədə “Neurobiology jurnalı” yazır.
...Oyanıq vaxtımızın 30-50 faizini təşkil edən zehnin sərxoşluğu koqnitiv nevrologiyada müəmmalı bir hadisə olaraq qalır. Çoxlu araşdırmalar həm təbii şəraitdə, həm də laboratoriyada zehnin dolaşması ilə diqqət tələb edən tapşırıqlar (simulyasiyalar əsasında) arasında mənfi əlaqə olduğunu göstərdi.
Bunu alimlər qeyd ediblər.
Təcrübədə “düşüncə təcrübələri ilə birləşən gizli ehtimal öyrənmə” tapşırığını yerinə yetirən 37 sağlam yetkin iştirak edib. Tədqiqat zamanı onlar elektroensefaloqrafiyadan keçiblər.
Tədqiqatçılar belə qənaətə gəliblər ki, “Ağlın dolaşıqlığı bütün koqnitiv sahələr üçün zərərli görünmür və kreativliyi və problem həllini gücləndirdiyi göstərilib”.
Tədqiqata görə, “ağılların dolaşması” dövrləri beynin informasiyanın işlənməsi və inteqrasiyasına cavabdeh olan sahələrini aktivləşdirir ki, bu da son nəticədə biliyin daha yaxşı və gözlənilməz semantik əlaqələrin qurulmasına kömək edir.
Belə ki, insan bəzi sadə hərəkətlərlə diqqəti yayındırdıqda, beyni bu yaxınlarda aldığı məlumatlarla işləməyə davam edir. Tədqiqat qeyd edir ki, bu konsolidasiya dövrü öyrənmə üçün çox vacibdir.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə