...Mercedes-AMG, C63-dəki klassik V8-ləri 2,0 litrlik 4 silindrli mühərriklərdən (M139) istifadə edən hibrid sistemlərlə əvəz etmək cəhdinin uğursuzluğunu etiraf edib. SİA-nın məlumatına görə, şirkət M139 elektrik stansiyasının brendin müştərilərini maraqlandırmadığını bildirib.
Bölmənin Mercedes-AMG xəttində texnoloji cəhətdən ən qabaqcıllardan biri olmasına baxmayaraq, çox mürəkkəb, bahalı olduğu və güclü benzin mühərriklərinin pərəstişkarlarının gözləntilərinə cavab vermədiyi ortaya çıxıb. C63, GLC63, SL43 və GT43-də olan M139 mühərriki mərhələli şəkildə dayandırılacaq.
Mühərrikdən imtinanın səbəblərindən biri də quraşdırmanın qarşıdan gələn Avro 7 ekoloji standartlarına uyğunlaşdırılmasının yüksək qiymətidir.
Mercedes-AMG yaxın illərdə gələcək hibridlər üçün 6 və 8 silindrli mühərriklərin yaradılmasına diqqət yetirəcək. Xüsusilə, yeni V8 və daxili 6 silindrli M256M-in digər modellərdə görünməsi gözlənilir.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə