İnsanlar süni intellektdən daha harada öndədirlər?

Neyron şəbəkələri artıq rutin tapşırıqları əvəz edir...

...2023-cü ildə Khan Academy platformasında GPT-4-ün tətbiqi ilə təhsil dünyası yeni reallıqla üzləşdi: süni intellekt tələbələrə mürəkkəb problemləri həll etməyə, Sokratik tipli dialoq aparmağa və ani rəy bildirməyə kömək etməyə başladı. Ancaq müvəffəqiyyətə baxmayaraq, müəllimlərin narahatlığı var: süni intellekt çox vaxt "şagird üçün düşünür" və bu, tənqidi təfəkkürün inkişafına mane ola bilər.

SİA-nın məlumatına görə, bu barədə Forbes jurnalı yazır.

Wharton araşdırması göstərdi ki, hazırlıq zamanı süni intellektdən istifadə edən tələbələr alqoritmlərin köməyi olmadan imtahanlarda daha pis çıxış ediblər.

ABŞ-da Riyaziyyat Müəllimlərinin Milli Şurasının məlumatına görə, şagirdlərin keçmişi ilə yeni təcrübələrini əlaqələndirmək üçün müəllimlər hələ də lazımdır. Avtomatlaşdırılmış test təhlilindən inkişaf etməkdə olan ölkələrdə təhsilə çıxışın genişləndirilməsinə qədər nailiyyətlərə baxmayaraq, süni intellekt hələ də insan intellektini əvəz etmir.

Regent Group-un baş direktoru Selva Pankajın qeyd etdiyi kimi, təhsil üçün problem alqoritmlərlə işləməyi öyrənməkdir, onlarla rəqabət aparmaq yox...

Süni intellekt artıq adi vəzifələri əvəz edir və məlumatların daxil edilməsi operatorları və ya bank işçiləri kimi işlər yavaş-yavaş yox olur.

Ancaq empatiya, uyğunlaşma və əxlaqi düşünmə bacarıqları, əksinə, getdikcə daha qiymətli olur.

Mütəxəssislərin fikrincə, təhsilin gələcəyi “hibrid intellekt”dədir, burada süni intellekt gücləndirir, lakin müəllimləri əvəz etmir.

Tələbələri real dünyaya hazırlamaq üçün biz passiv öyrənmədən kənara çıxaraq, maşınların təkrarlaya bilməyəcəyi düşüncəni inkişaf etdirməliyik.

İnsanın əsl üstünlüyü onun düşüncə, yaradıcılıq və mühakimə qabiliyyətindədir. Məhz bu keyfiyyətlər gələcəyin tərbiyəsinin əsasına çevrilməlidir.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə