...ChatGPT-nin kommersiya istifadəsinə verilməsindən sonra şirkətlər xidmət, marketinq və satış sahələrində süni intellekti fəal şəkildə tətbiq edirlər. Amma, marağın sürətlə artmasına baxmayaraq, əksər layihələr məhsuldarlığın kəskin artması ilə nəticələnməyir.
Səbəb odur ki, onlar mövcud prosesləri sıfırdan nəzərdən keçirməkdənsə, təkmilləşdirməyə çalışırlar.
SİA-nın məlumatına görə, bunu Forbes jurnalı yazır.
...Bu gün süni intellekt məqsədyönlü optimallaşdırma üçün istifadə olunur: zəng mərkəzlərində chatbotlar, avtomatlaşdırılmış məzmun yaratmaq və analitika...
Bu təkmilləşdirmələr faydalıdır, lakin onlar hələ transformasiya deyil.
Süni intellektdən maksimum fayda yalnız ənənəvi yanaşmalardan kənara çıxan yeni memarlıq səviyyəsi olan “İcra sistemləri” yaratmaqla əldə edilə bilər.
Əgər əvvəllər şirkətlər “Mühasibat Uçotu Sistemləri” (ERP, CRM) və “Qarşılıqlı Fəaliyyət Sistemləri” (veb-interfeyslər və portallar) qurmuşdularsa, indi icra sistemlərinin vaxtı gəlib çatıb – süni intellekt sadəcə kömək etmir, həm də tapşırıqları özü yerinə yetirir, insan iştirakını minimuma endirir.
Bu cür sistemlər yeni alətin tətbiqini tələb etmir, lakin mərkəzdə süni intellektlə proseslərin “sıfırdan” tamamilə yenidən dizaynını tələb edir.
Uzunmüddətli perspektivdə bu, təkcə xərcləri azaltmayacaq, həm də əməliyyatların sürətində, dəqiqliyində və ardıcıllığında sıçrayışa səbəb olacaqdır.
Şirkətlər öz süni intellekt layihələrini aydın şəkildə təsnif etməlidirlər: nəyi təkmilləşdirirlər, nəyi dəyişdirirlər və nəyi yenidən kəşf edirlər.
Yalnız son yol ən böyük effekti verəcəkdir. Kompüterlərdə və ya İnternetdə olduğu kimi, yeniyə qarşı müqavimət qaçılmazdır.
Lakin işin texnoloji təkamülündə növbəti addım olan İcra Sistemləridir..?
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə