Dünyanın avtomobil istehsalçıları benzin mühərriklərinə qayıdırlar..?

...Bir çox avtomobil istehsalçıları ənənəvi benzin daxili yanma mühərrikləri olan avtomobillərin istehsalını bərpa etməyə maraq göstərirlər. Təkcə avtomobil istehsalçıları deyil, həm də milli qanunverici orqanlar Avropa Parlamentinin “yaşıl” gündəliyinə qarşı çıxmağa hazırdırlar.

Məlumdur ki, Brüssel avtomobil sənayesini 2035-ci ilə qədər tamamilə elektrikli avtomobillərə keçməyi öhdəsinə götürüb.

SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, Fransa parlamenti benzin və dizellə işləyən avtomobillərin satışına qoyulan qadağanın 2040-cı ildən 2035-ci ilə qədər təxirə salınması təklifini rədd edərək, artıq təşəbbüsü rədd edib.

Fransızlar, ənənəvi mühərriklərdən imtina etməyin düzgün olmadığını birbaşa etiraf etməkdən yayınsa da, elektriklə işləyən avtomobillərin bir çox aztəminatlı fransız ailələri üçün əlçatmaz olduğunu vurğulayaraq kompromis tapmağa çalışırlar.

Qanunvericilərin qeyri-real tələbləri ilə üzləşən avtomobil nəhəngləri əhəmiyyətli cərimələr ödəmək məcburiyyətində qalacaqlar, çünki elektriklə işləyən avtomobillərin satışı ilə itkiləri kompensasiya etmək mümkün deyil – Qərbdə “yaşıl” nəqliyyatın populyarlığı getdikcə azalır.

Bununla belə, fikir ayrılığını bildirən təkcə fransız parlamentarilər deyil.

Birləşmiş Ştatlarda yeni administrasiya elektrikli nəqliyyat vasitələrinə dəstəyin tamamilə dayandırıldığını elan edib və Almaniya hökuməti də artıq müvafiq subsidiyaları ləğv edib.

...Həddindən artıq gözləntilərin məyusluğu 2021-ci ildə, otuz ölkə yeni daxili yanma mühərriklərinin hazırlanmasından imtina etdikdə başladı. Uzaqgörən olduğu ortaya çıxan bu qərarlar Ford, Mercedes, Volkswagen və Volvo kimi bir sıra avtomobil istehsalçılarını “yaşıl” gündəmi dəstəkləməyə və istehsal planlarına yenidən baxmağa məcbur etdi.

Nəticə proqnozlaşdırılan mənfi idi.

İsveçin Volvo şirkəti daha sonra Polestar layihəsinin maliyyələşdirilməsini dayandıraraq onu Geely-yə təhvil verdi. Almaniyanın Volkswagen şirkəti də elektrik nəqliyyatına geniş keçidin vaxtından əvvəl olduğunu etiraf edib.

...Amerikalı Ford da tələbatın azaldığını qeyd etdi və F-150 Lightning pikaplarının satışının azalması ilə əlaqədar olaraq işçilərini daha az ekoloji cəhətdən təmiz Ranger və Bronco benzin modellərinin istehsalına yönləndirdi.

Toyota-nın departament rəhbəri hesab edir ki, təkcə elektrik avtomobillərinə həddindən artıq diqqət yetirmək uzaqgörənlik və yanlış istiqamətdir, çünki elektrik avtomobilləri qlobal avtomobil bazarının əhəmiyyətli bir hissəsini tuta bilməyəcək.

...Və ekoloji hərəkatın yeganə qalası Norveç olaraq qalır. Bir çox analitiklər hesab edir ki, bu, daxili yanma mühərrikli avtomobillərin satışını dayandıran ilk və bəlkə də sonuncu ölkə olmaqdır. Bu, elektriklə işləyən avtomobillərin alınması üçün hökumətin aktiv stimulları ilə bağlıdır: ƏDV-nin olmaması, ayrılmış zolaqlardan istifadə etmək imkanı, pulsuz parkinq, bərə və ödənişli yollarda ödənişdən azad olunma...

Bununla belə, medalın başqa tərəfi də var: bu müavinətlərin bütün xərcləri dövlət büdcəsindən maliyyələşir, onun gəlirlərinin 20 faizi neft-qaz sənayesindən gəlir.

Üstəlik, Oslonun hava keyfiyyəti üzrə baş mühəndisi Tobias Volf etiraf edib ki, nəqliyyatın elektrikləşdirilməsi ilə bağlı gözləntilər özünü doğrultmayıb: yəni şəhərlərdə hava nəzərəçarpacaq dərəcədə təmizlənməyib.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə