...Audi Q6 e-tron ofroad konseptual elektrik avtomobilinin əsas xüsusiyyəti onun üçün xüsusi olaraq hazırlanmış təkər reduktor dişliləridir. Şirkət bu dizaynı “portal körpüləri” adlandırır.
SİA xarici qaynaqlara istinadən xəbər verir ki, bu barədə Audi-nin mətbuat xidməti məlumat yayıb.
Audi Q6 müstəqil asqısını saxlayıb, baxmayaraq ki, bütün qolları 250 mm daha geniş trasa uyğunlaşdırmaq üçün yenidən dizayn edilməli idi.
Eyni zamanda, yerin klirensi iki dəfə artırılıb - standart 164 mm-dən 324 mm-ə qədər, dartma batareyası isə əlavə güc mühafizəsi alıb.
Əyləclər də yenidən işlənib və “pis” Venom Power Terra Hunter X/T şinləri ilə örtülmüş təkərlər yolsuzluq avtomobilinin imicini tamamlayır.
Yolsuzluq konsepti təkcə özünün görkəmli həndəsi krossovka qabiliyyəti ilə seçilmir. Təkər sürət qutuları təkərlərdəki fırlanma anı bir anda 50 faiz artırır.
Nəticədə, konseptin əsaslandığı standart SQ6 e-tron krossoverində təkərlərdə pik dartma gücü 9000 Nm əvəzinə 13400 Nm-ə çatır.
Eyni zamanda, elektrik mühərrikləri standart olaraq qalıb və birlikdə 517 at gücü istehsal edirlər və 580 Nm...
Elektrik krossoveri 45 dərəcəyə qədər yamaclara qalxa bilir, lakin sürət qutuları sayəsində maksimal sürət 230 km/saatdan 175 km/saata endirilib.
Beləliklə, daha pis aerodinamikaya və daha böyük təkərlərə görə, yolsuzluq konsepti mütləq standart modeldən daha qısa məsafəyə sahib olacaq, baxmayaraq ki, dəqiq məlumatlar dərc olunmayıb.
Prototip Audi Sport bölməsi tərəfindən yaradılmışdır və brendin rəhbəri Gernot Döllner onun təkər reduktorları ilə dizaynını şirkətin quattro tam ötürücü sisteminin yeni şərhi adlandırmışdır.
Bundan əlavə, Delner potensial alıcıların reaksiyasını öyrənəcəyini vəd edib.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə