Volvo hidrogeni yenidən nəzərdən keçirir...

Daxili yanma mühərrikli avtomobillərin karbonsuzlaşdırılması...

...Volvo Qrupu nəqliyyatın karbonsizləşdirilməsi üçün çoxvektorlu strategiyaya mərc edir.

Elektrik avtomobilləri və hidrogen yanacaq elementləri ilə yanaşı, şirkət hidrogen, o cümlədən bərpa olunan yanacaqlarla işləyən daxili yanma mühərriklərinin (ICE) inkişafına fəal şəkildə sərmayə qoyur.

SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Forbes jurnalı yazır.

Volvo Qrupunun texniki direktoru Lars Stenqvistin fikrincə, 2024-cü il daxili yanma mühərriklərinə investisiyalar üçün rekord il olacaq.

Volvo hidrogeni yük daşımaları üçün yaşıl gələcəyin açarı hesab edir. Şirkət iki sahəni inkişaf etdirir: hibrid hidrogen-dizel mühərrikləri və yüksək təzyiqli hidrogenin birbaşa vurulması texnologiyası...

Birinci yanaşmanın mahiyyəti dizelin 85 faizini hidrogenlə əvəz etməkdir.

Bu vəziyyətdə daxili yanma mühərrikləri demək olar ki, adi mühərriklər kimi işləyir: hidrogen hava ilə birlikdə verilir və bir damla biodizel tərəfindən alovlanır.

Bu mühərrik CO₂ və hissəcik emissiyalarını azaldaraq gücü qoruyur.

Volvo artıq bu texnologiyanı Göteborq limanında və Yaponiyada bərədə sınaqdan keçirir.

Başqa bir texnologiya, alovlanma üçün minimum dizel dozası ilə hidrogenin silindrlərə birbaşa vurulmasıdır.

Bu, mövcud dizel mühərriki arxitekturasından istifadə etməyə imkan verir və istehsalçılar və operatorlar üçün hidrogenə keçidi asanlaşdırır.

Volvo hesab edir ki, akkumulyatorlar, yanacaq elementləri və hidrogen mühərriklərinin birləşməsi sənaye və nəqliyyatda karbonsuz iqtisadiyyata keçidi təmin edəcək.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə