...2025-ci il yanvarın 1-dən etibarən Avropa İttifaqı karbon emissiyaları ilə bağlı qaydaları sərtləşdirir və bütün avtomobil satışlarının ən azı 20 faizinin elektrikli nəqliyyat vasitələri olmasını tələb edir.
Bununla belə, Avropada elektrikli nəqliyyat vasitələri satışlarının payı hələ də cəmi 13 faiz təşkil edir ki, bu da avtomobil istehsalçılarını böyük cərimələrdən qaçmaq üçün sərt tədbirlər görməyə vadar edir.
SİA-nın xarici qaynaqlardan əldə etdiyi məlumata görə, Volkswagen, Stellantis və Renault kimi şirkətlər artıq benzinlə işləyən avtomobillərin qiymətini qaldırmağa başlayıblar.
Məsələn, Stellantis öz modellərinin qiymətinə 500 avro, Renault isə Clio benzininin qiymətinə 300 avro əlavə edib. Eyni zamanda, avtomobil istehsalçıları istehlakçılar üçün daha əlverişli etmək üçün elektrik avtomobillərinin qiymətlərini aşağı salırlar.
Belə ki, Volkswagen bəzi bazarlarda ID.3 modelinin qiymətini 30 min avroya endirib. Bu hərəkətlər elektrikli nəqliyyat vasitələrinin satışlarını artırmağa kömək edir, lakin bu biznes marjalarına zərər verir.
…Bəzi şirkətlər digər avtomobil istehsalçıları ilə güclərini birləşdirərək problemi həll edirlər. Məsələn, Suzuki Volvo ilə İsveç şirkətinin çoxlu sayda elektrik avtomobilləri ilə yüksək emissiyaları kompensasiya etməyə imkan verəcək müqavilə bağlayıb.
Səylərə baxmayaraq, avtomobil istehsalçıları əhəmiyyətli xərclərlə üzləşirlər. Təkcə Böyük Britaniyada 2024-cü ildə elektrikli nəqliyyat vasitələrinin satış hədəflərinə çatmaq sənayeyə 6 milyard funt-sterlinqə, o cümlədən 4 milyard funt-sterlinq güzəştlərə başa gələcək. Bundan əlavə, benzinlə işləyən avtomobillərin daha yüksək qiymətləri onların istehsalının azalmasına səbəb ola bilər ki, bu da bütün təchizat zəncirinə mənfi təsir göstərə bilər.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə