"Tərbiyəçilərə psixoloji dəstək göstərilməlidir” - TƏHSİL EKSPERTİ

“Bağçalarda çalışan tərbiyəçilərin diaqnostik qiymətləndirilməsi Azərbaycan təhsil sistemində mühüm bir yenilik kimi ortaya çıxıb. İlk dəfədir ki, bu sahədə çalışanların bilik və bacarıqları rəsmi şəkildə qiymətləndirilib. Bu addım tərbiyəçilərin peşəkarlıq səviyyəsini yüksəltmək və məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin keyfiyyətini artırmaq məqsədini daşıyır”. Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında təhsil üzrə ekspert Kamran Əsədov deyib.

O bildirib ki, statistika göstərir ki, diaqnostik qiymətləndirmə nəticəsində bağçalarda çalışan tərbiyəçilərin bir qismi mövcud standartlara uyğun olmadıqlarını aşkar etdi: “Qiymətləndirmə nəticələrinə əsasən, tərbiyəçilərin əksəriyyəti təhsil sahəsində lazımi bacarıq və biliklərə malik olmadığını nümayiş etdirdi. Bu isə, xüsusilə məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin keyfiyyəti və uşaqların erkən inkişafı baxımından narahatedici bir nəticədir.

Müsbət Tərəflər:
Diaqnostik qiymətləndirmənin müsbət tərəfləri arasında ilk növbədə, tərbiyəçilərin peşəkar inkişafına yönəldilməsi durur. Qiymətləndirmə vasitəsilə zəif nöqtələr müəyyən edilir və bu sahədə çalışanların təlimlərə cəlb edilməsi planlaşdırılır. Həmçinin, bu qiymətləndirmə dövlətə və təhsil idarələrinə mövcud çatışmazlıqları görmək və onları həll etmək üçün strategiyalar hazırlamağa kömək edir.

Peşəkar inkişaf: Nəticələr əsasında tərbiyəçilər üçün təlim proqramları hazırlanacaq ki, bu da onlara bilik və bacarıqlarını təkmilləşdirmək imkanı yaradacaq.
Keyfiyyətin yüksəldilməsi: Məktəbəqədər təhsilin səviyyəsinin yüksəldilməsi tərbiyəçilərin daha yaxşı bilik və bacarıqlar əldə etməsindən asılıdır.
İş prosesinin şəffaflığı: Qiymətləndirmə nəticələri işə qəbul prosesində daha şəffaflıq və obyektivliyi təmin edir.

Mənfi Tərəflər:
Diaqnostik qiymətləndirmənin mənfi tərəflərinə isə bir neçə məqamı aid etmək olar. İlk növbədə, müəyyən tərbiyəçilər üçün bu qiymətləndirmə stressli və sarsıdıcı ola bilər, çünki onların peşəkar gələcəkləri bu imtahandan asılıdır. Digər bir problem, qiymətləndirmə nəticələrinin aşağı olmasıdır ki, bu da cəmiyyətin təhsil sisteminə olan inamını sarsıda bilər.

Stress və narahatlıq: Qiymətləndirmə zamanı bir çox tərbiyəçilər nəticələrə görə iş yerlərini itirməkdən qorxa bilərlər, bu da onların iş performansına mənfi təsir göstərə bilər.
Çatışmazlıqların üzə çıxması: İmtahan nəticələri məktəbəqədər təhsilin vəziyyətinin bərbad olduğunu göstərə bilər ki, bu da həm tərbiyəçilərin, həm də təhsil siyasətçilərinin üzərinə daha böyük məsuliyyət qoyur.

Dünya Təcrübəsi:
Beynəlxalq təcrübəyə baxdıqda, bir çox ölkələrdə məktəbəqədər təhsil müəssisələrində çalışan tərbiyəçilər mütəmadi olaraq qiymətləndirmə prosesinə cəlb olunurlar. Məsələn, Finlandiyada müəllimlərə qoyulan tələblər çox yüksəkdir və onların mütəmadi peşəkar inkişafı təmin edilir. ABŞ-da isə məktəbəqədər təhsil müəssisələrində çalışanlar üçün xüsusi lisenziya imtahanları tətbiq edilir. Bu ölkələrdə qiymətləndirmə, müəllimlərin həm biliklərinin artırılmasına, həm də təhsil sisteminin davamlı inkişafına xidmət edir.

Diaqnostik qiymətləndirmə, bu baxımdan, Azərbaycan təhsil sistemi üçün zəruri bir addımdır. Nəticələrin təhlili və tərbiyəçilərin inkişafı üçün lazımi resursların ayrılması vacibdir. Yaxşılaşdırılmış təlimlər və peşəkar inkişaf proqramları ilə məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin keyfiyyəti artırıla bilər, bu da uşaqların gələcəkdə təhsil nailiyyətlərinə müsbət təsir göstərəcəkdir.

Nəticə etibarilə, bu qiymətləndirmə tərbiyəçilərin keyfiyyətli təlimini təmin etmək və məktəbəqədər təhsilin səviyyəsini yüksəltmək üçün müsbət bir addımdır. Lakin bu prosesin mənfi tərəfləri də nəzərə alınmalı və tərbiyəçilərə psixoloji dəstək göstərilməlidir”.

Müəllif: Səbinə Hüseynli

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə