Niyə süni intellektə sadəcə bir alət deyil, istifadəçi kimi baxılmalıdır...

Bu gün süni intellekt insan kimi davranır, qərarlar verir və sistemlərlə qarşılıqlı əlaqədə olur.

...Süni intellekt artıq pərdə arxasında gizlənmir. Bu gün o, demək olar ki, insan kimi fəaliyyət göstərir, qərarlar qəbul edir və sistemlərlə qarşılıqlı əlaqədə olur. Dəstək chatbotlarından tutmuş geliştirici köməkçilərinə qədər, süni intellekt iş axınlarında tam hüquqlu iştirakçıya çevrilir və işçi səviyyəsində giriş əldə edir. Bu, təhlükəsizlik və idarəetməyə yanaşmanı kökündən dəyişdirir.

SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Forbes yazır.

Okta-nın Məhsullar və Texnologiyalar üzrə prezidenti Rik Smit qeyd edib ki,..müştəriləri yalnız insanlardan deyil, həm də süni intellekt agentlərindən qorumalıyıq - onlara istifadəçi kimi yanaşmalıyıq. Problem ondadır ki, əksər şirkətlər hələ də süni intellektə sadəcə bir tətbiq kimi baxırlar. Ona izləmədən aktiv qalan API açarları və xidmət hesabları verilir. Bu, yad birinin içəri girməsinə və bütün sistemlərinizə girişinə imkan vermək kimidir.

Qeyd edək ki, Smit xəbərdarlıq edir.

...909Cyber ​​​​CEO rəhbəri Den Cones əlavə edir ki, süni intellekt daxil olmaq, məlumat almaq və ya hərəkətlər etmək qabiliyyətinə malik olduqdan sonra, o, şəxsiyyət mühitinizin bir hissəsinə çevrilir. Lakin şirkətlər onu daxili istifadəçi kimi deyil, infrastruktur kimi görməyə davam edirlər.

Süni intellekt səhvləri həmişə zərərli deyil - modellər ehtimalla işləyir və səhv ola biləcək "ən yaxşı təxmin" edir. Buna görə də, süni intellekt hətta yaxşı niyyətlə belə zərər verə bilər. İdentifikasiya idarəetmə prinsipləri maşın istifadəçilərinə də şamil edilməlidir: giriş nəzarəti, davranış monitorinqi və təhlükəsiz bağlanma...

Smit vurğulayır ki, “bu, insanlarla eyni qoruma mexanizmlərinə ehtiyacı olan yeni bir istifadəçi kateqoriyasıdır”.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə