...Mürəkkəb tapşırıqların avtomatlaşdırılmasını və insanların yerinə qərarlar qəbul etməyi vəd edən agent əsaslı süni intellekt (AI) gözləntilər mərhələsində qalır.
Tərtibatçıların iddialı proqnozlarına baxmayaraq, bu texnologiyanın kütləvi şəkildə mənimsənilməsini bir sıra ciddi maneələr dayandırır.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Forbes jurnalı yazır.
Əsas problem inamdır. İstifadəçilər əmin olmalıdırlar ki, agentlər şəxsi məlumatlarla düzgün işləyir, səhv etmirlər və düzgün qərarlar qəbul edə bilirlər. İstənilən etibar itkisi şirkətləri təkcə reputasiya deyil, həm də maliyyə itkiləri ilə təhdid edir.
İkinci maneə infrastrukturun olmamasıdır. Səmərəli işləmək üçün agentlər xarici sistemlərlə qarşılıqlı əlaqədə olmalıdırlar, lakin əksər xidmətlər hələ belə texnologiyalara uyğunlaşdırılmayıb.
Bu, məsələn, onlayn alış-veriş edərkən və ya sənədləri təqdim edərkən səhv riskləri yaradır.
Təhlükəsizlik də ciddi narahatlıq doğurur. Məlumatlara və platformalara geniş çıxış əldə etməklə agentlər kibercinayətkarlar üçün cəlbedici hədəfə çevrilirlər. Onların sındırılması fırıldaqçılıq və şantaj da daxil olmaqla geniş miqyaslı nəticələrə səbəb ola bilər.
Nəhayət, mədəni və sosial maneələr var. Bir çox insanlar qərarları süni intellektə həvalə etməyə hazır deyillər və süni intellektin əmək bazarına və bütövlükdə cəmiyyətə təsirindən narahatdırlar.
Mütəxəssislər hesab edirlər ki, agent süni intellektdən təhlükəsiz və geniş istifadənin yolu inam yaratmaqdan, etibarlı infrastruktur yaratmaqdan və cəmiyyətə real fayda nümayiş etdirməkdən keçir.
Yalnız bundan sonra texnologiya həyatımızın gündəlik hissəsinə çevrilə bilər.
Əli Babayev
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə