Süni intellekt biznesdə idarəetmə və qərar qəbulu yanaşmasını dəyişir...

Süni intellekt artıq adi tapşırıqlar üçün alət deyil...

...Süni intellektlə işləyən agentlər artıq adi tapşırıqlar üçün alət deyil. Maşınlar əvvəllər cədvəllər yaratmaq, müştəri sorğularını emal etmək və ya məlumatları təsnif etmək üçün istifadə edilsə də, bu gün onlar daha çox strateji və idarəetmə qərarlarında iştirak edirlər.

SİA-nın məlumatına görə, bu barədə Forbes jurnalı yazır.

Agentlər ChatGPT kimi generativ chatbotların genişləndirilmiş versiyalarıdır, xarici alətlərə qoşulmağa, böyük həcmdə məlumatları təhlil etməyə və minimal insan müdaxiləsi ilə mürəkkəb tapşırıqları yerinə yetirməyə qadirdirlər.

Süni intellekt agentləri olan platformalar bazarın monitorinqi ilə məşğuldur. BlackRock gecələr məlumat toplayan və səhərə qədər analitik hesabatlar hazırlayan Asimovu yaratdı. Citi Group texnologiya büdcəsinin bir hissəsini bu cür agentlərin biznes proseslərinə inteqrasiyasına ayırmağı planlaşdırır.

Səhiyyədə agentlər infrastrukturun səmərəliliyinə, istehsalatda - təchizat zəncirlərinə və enerji istehlakına nəzarət etməyə kömək edir.

Süni intellekt hələ özbaşına qərarlar qəbul etməsə də, o, artıq “sərnişin oturacağında oturur”, menecerlərə naviqasiyada kömək edir və potensial problemlər barədə xəbərdarlıq edir. Mütəxəssislər menecerlərə agentlərlə qarşılıqlı fəaliyyətə hazırlaşmağı tövsiyə edir: daxili məlumatları təşkil etmək, İT sistemləri ilə uyğunluğu təmin etmək, yüksək sürətli və müvafiq məlumat mənbələrindən istifadə etmək, süni intellektdən təhlükəsiz və etik istifadə prinsiplərinə riayət etmək....

İnsanları süni intellektlə əvəz etmək hələlik mümkün olmasa da - insan beyni özünəməxsus şəkildə mürəkkəb olaraq qalır və nüansları, strateji perspektivləri və şəxsiyyətlərarası münasibətləri nəzərə almağa qadirdir - süni agentlər idarəetmə qərarlarının effektivliyini artırmaq üçün mühüm alətə çevrilir.

Nazlı Almuradova

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə