Nissan Roox kei-karının nəslini dəyişdi...

...Nissan Motor Yaponiyada Roox açar furqonunun yeni (dördüncü) nəslini təqdim etdi. Bu, şirkət üçün çox vacib bir modeldir, çünki o, ardıcıl olaraq öz seqmentində ən populyar avtomobillər sırasında yer alır.

Əvvəlki iki təcəssümdə olduğu kimi, yeni Roox, indi yeni nəsildən olan Mitsubishi eK Space ilə geniş şəkildə birləşir. Dördüncü Rooxun ümumi uzunluğu, eni və hündürlüyü müvafiq olaraq 3395, 1475 və 1785 mm-dir.

SİA-nın məlumatına görə, ilk iki göstərici Yaponiyada kei-avtomobil sinfinin məhdudiyyətləri ilə əvvəlcədən müəyyən edilmişdir.

Təkər bazası 2495 mm-dir. Dayaq çərçivəsi və xarici kuzov panellərinin əksəriyyəti baxımından yeni Roox və eK Space eynidir, lakin Nissan-ın ön hissəsinin dizaynı orijinaldır, o, özünün vizual olaraq ayrılmaz tərkib hissəsi olan "faralar + radiator barmaqlığı" ilə müəyyən edilir. Sələfi ilə müqayisədə ön şüşənin bucağı azaldılıb - bu, salonun uzunluğunu 2315 mm-ə (+115 mm) qədər artırıb və sürücü oturacağından görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırıb.

Nissan-ın mətbuat xidməti vurğulayır ki, yeni Roox kei avtomobil seqmentində faydalı salon sahəsinə görə liderdir. Bütün xarici işıqlandırma LED elementləri üzərində aparılır. Yeni məhsul haqqında texniki məlumat hələ də məhduddur. Qeyd olunur ki, mühərriklərin çeşidi əvvəlki nəsil modeldən köçürülüb, o, 0,7 litr həcmli atmosfer və turbomühərrikli aqreqatdan ibarətdir.

Yeni Roox-un mühərriklərinin xarakteristikaları verilmir, lakin buraxılmış nümunənin "təbii aspirasiyalı" modeli 52 at gücü, turbo - 64 at gücünə malikdir.

Yeni Roox-da "yumşaq hibrid" əlavəsi yoxdur - bu sistem avtomobilin qiymətini xeyli artırır, mikro tutumlu kei avtomobilləri üçün isə ondan demək olar ki, heç bir fayda yoxdur.

Hər iki daxili yanma mühərriki davamlı dəyişən transmissiya ilə birləşdirilir, sürücü ön və ya tam ötürücülüdür. Sələfi ilə müqayisədə sürüşün hamarlığı yaxşılaşdırılıb — bu məqsədlə yeni KYB amortizatorları və arxa asqının digər rezin kollarından istifadə olunub (onların sərtliyi 20 faiz azalıb).

Daxili səs-küy izolyasiyası yaxşılaşdırılıb: çox qatlı ön şüşə və qapı açılışlarında yeni rezin möhürlərdən istifadə edilib. Oturacaqlar profildə daha təfərrüatlı hala gəldi, əlavə olaraq, təsirli zərbə udma sistemi təqdim edildi.

Nəticədə, uzun səfərlər zamanı belə bel uyuşmayacaq. Arxa oturacaqlar uzununa - 320 mm diapazonda tənzimlənə bilər. Standart konfiqurasiyaya arxa sərnişinlərə hava tədarükü üçün tavan deflektorları və 12,3 düymlük displeyli media sistemi daxildir.

Kei avtomobilləri tarixində ilk dəfə olaraq “şəffaf kapot” funksiyasından istifadə edilib — bamperdə quraşdırılmış videokamera kətanın aşağı hissəsində, bilavasitə avtomobilin qarşısında baş verənləri media kompleks ekranına ötürür. Yaponiyada yeni Nissan Roox-un satışı sentyabr ayında başlayacaq.

Nazlı Almuradova

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə