...Çinin Tianjin Universitetinin tədqiqatçılar qrupu litium batareya texnologiyasında böyük bir irəliləyiş əldə edərək, batareyanın həcminə və çəkisinə nisbətən saxlaya biləcəyi enerjinin miqdarını iki dəfə artırıblar.
Yüksək enerji sıxlığı sayəsində litium batareyaları elektrik avtomobilləri üçün vacib bir komponentdir.
SİA-nın məlumatına görə, Tech Xplore xəbər verir ki, Tesla-nın hazırkı ən yaxşı batareyaları kiloqramda təxminən 300 vatt-saat enerji sıxlığına malikdir, Çin alimləri tərəfindən hazırlanmış batareyanın enerji sıxlığı kiloqramda 600 vatt-saatdan çoxdur.
Nəşrin izah etdiyi kimi, cari litium batareyaları ilə bağlı problemlərdən biri litium ionlarının hərəkət etdiyi elektrolit adlanan mayedədir.
Elektrolit "tıxa" bilər, çünki hər bir litium ionu başqaları ilə əhatə olunur və batareyanın səmərəliliyini, dayanıqlığını və performansını məhdudlaşdıran sərt bir quruluş yaradır. Alimlər ionların daha sərbəst hərəkət etməsinə imkan verən daha nizamsız struktura malik yeni elektrolit yaratmaqla bu problemi həll etdiklərini iddia edirlər.
Onların təklif etdiyi delokalizasiya edilmiş elektrolit dizaynı ənənəvi elektrolitlərə xas olan məhdudiyyətləri dəf etmişdir. Sınaq zamanı yeni akkumulyator nəinki yüksək enerji sıxlığı nümayiş etdirdi, həm də 100-dən çox şarj və boşalma dövrü ərzində sabit qaldı.
Elektrolit açıq atəş altında da alovlanmadı və donmadan -60 ° C-də işlədi. Akkumulyator hazırda eksperimental sınaq mərhələsindədir və hələ ki, kütləvi istehsala hazır deyil. Texnologiyanın performansı və təhlükəsizliyi real həyat şəraitində hələ hərtərəfli sınaqdan keçirilməmişdir.
Əgər bu cür akkumulyatorların istehsalını nəhayət genişləndirmək olarsa, bu, elektriklə işləyən avtomobillərin çeşidini artıra, eyni zamanda onların doldurulma müddətini azalda bilər.
Bundan əlavə, inkişaf bir çox məişət cihazı üçün daha təhlükəsiz, daha yüksək tutumlu batareyalar üçün əsas yarada bilər.
Əli Babayev
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə