...Henri Ford, ucuz və kütləvi şəkildə avtomobil istehsal etmək üsulu olan konveyer lentini icad etməklə tarixə düşdü. İndi onun öz mühəndisləri deyirlər ki, konveyer kəməri ideal həll yolu deyildi: montaj müddəti daha 15 faiz, iş stansiyalarının sayı isə demək olar ki, yarıya endirilə bilərdi. Hazırda orada bahalı restrukturizasiya gedir - Ford buna 2 milyard dollar sərmayə qoyub.
SİA-nın məlumatına görə, Techinsider yazır ki, xətt 2027-ci ildə fəaliyyətə başlamalı, yeni nəsil elektrik pikapları istehsal etməlidir. Avtomobil dövrünün əvvəlində avtomobillər sürüşmə yollarında yığılırdı: bunun üçün yüksək ixtisaslı işçilər komandası tələb olunurdu və prosesin özü də yavaş və əmək tutumlu idi.
Buna görə də avtomobillər lüks olaraq qalırdı.
Konveyer kəmərinin meydana gəlməsi ilə hər şey dəyişdi: bütün işlər sadə əməliyyatlara bölündü və Fordun xəyal etdiyi "hamı üçün avtomobil" reallığa çevrildi.
2025-ci il avqustun əvvəlində Ford şirkətinin baş direktoru Cim Farli ənənəvi konveyer lentini əvəz edəcək elektrik avtomobillərinin yığılması üçün yeni üsul təqdim etdi.
Ford Universal EV İstehsal Sistemi adlanan bu sistem yeni Ford Universal EV Platforması ilə birlikdə işləyəcək və bu, elektrikli avtomobilləri kökündən daha sərfəli edəcək. Prinsipcə, montaj xəttini tərk etmir - proses sadəcə xətti deyil. Quraşdırma üç paralel xətt üzərində aparılır: biri avtomobilin ön hissəsini, digəri arxa hissəsini, üçüncüsü isə batareya ilə mərkəzi hissəni düzəldir.
Bütün proseslər eyni vaxtda həyata keçirilir, sonra isə hissələr vahid elektrik avtomobilində birləşdirilir.
İdeya tamamilə yeni deyil: 2023-cü ildə Tesla oxşar sistemi elan etdi, lakin öz səbəblərindən onu həyata keçirmədi. Ford indi onu öz zavodunda tətbiq edir. Texnoloqların hesablamalarına görə, budaqlanmış konveyer daha az yer tutacaq və xərcləri azaldacaq: 20 faiz daha az hissə, 25 faiz daha az bağlayıcı və 40 faiz daha az iş stansiyaları tələb olunacaq.
Bununla belə, skeptiklər hesab edirlər ki, Ford əsl inqilab etməyib: yeniliyin bütün mahiyyəti şirkətin elektriklə işləyən avtomobilləri zərərlə istehsal etməsindən narazı olan səhmdarları sevindirməkdir.
Amma gəlin öz mühakimələrimizi saxlayaq və 2027-ci ilə qədər gözləyək - o zaman kimin haqlı olduğu bəlli olacaq.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə