...Universitetlər və məktəblər süni intellektin təhsildəki rolu ilə bağlı müzakirələri davam etdirirlər. Bir çox pedaqoqlar, xüsusən də humanitar elmlərdə onun istifadəsinə şübhə ilə yanaşırlar, onun tənqidi təfəkkür və dərin anlayışı inkişaf etdirmək üçün çox az rol oynadığına inanırlar.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə New York Times yazır.
Mütəxəssislər vurğulayırlar ki, süni intellekt bir vaxtlar inqilabi sayılan televiziya və yazı makinasından başlayaraq təhsil texnologiyaları zəncirinin başqa bir halqasıdır.
Bu gün o, tez-tez gündəlik tapşırıqları yerinə yetirir və həmişə akademik performansın yaxşılaşdırılması ilə əlaqələndirilmir, eyni zamanda tələbələrin məxfiliyinə risk yaradır.
Humanitar elmlərdə pedaqoqlar tez-tez üzbəüz dərsləri, qrup işi və yerli icma ilə qarşılıqlı əlaqəni vurğulamaq üçün kursları yenidən dizayn edirlər.
Süni intellektə tamamilə qadağa qoymaq əvəzinə, onlar tələbələrdən “nəzarətçi” rolundan qaçmaq və şüurlu yanaşmanı təşviq etmək üçün ondan istifadə qaydaları yaratmağı xahiş edirlər.
Bəzi pedaqoqlar süni intellektdən tənqidi təhlil üçün obyekt kimi istifadə edirlər: tələbələr hansı məlumat texnologiyalarının toplandığını, onlardan necə istifadə edildiyini və bunun hansı etik və hüquqi risklərə səbəb olduğunu araşdırırlar.
Bu cür tədqiqatlar şəffaflığın olmadığını və alqoritm səhvlərinə görə məsuliyyətin yaradılmasının çətinliyini görməyə imkan verir.
Süni intellektin informasiyanı insan ünsiyyətini təqlid edən formada təqdim etməsinə xüsusi diqqət yetirilir.
Bu, hətta səhv olsa belə, nəticələrə inamı artırır ki, bu da təcrübəsiz tələbələr üçün xüsusilə təhlükəlidir. Elə hallar var ki, süni intellekt faktları təhrif edir və tələbələr onları necə yoxlamaq lazım olduğunu bilmirdilər.
Nəticə etibarı ilə ekspertlər razılaşırlar ki, təhsilin gələcəyi süni intellektdən tamamilə imtina və ya qeyd-şərtsiz qəbul edilməsində deyil, tələbələrin hər hansı bir texnologiya haqqında tənqidi düşünmə bacarıqlarının inkişaf etdirilməsindədir.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə