...Tokio avtosalonunda Nissan Motor Company yenilənmiş və elektrik stansiyasına çevrilmiş klassik Skyline GT-R (BNR32) modelini təqdim edib.
İnkişaf üçün R32EV indeksi təyin edilib. Eksteryer dizaynı baxımından R32EV orijinal benzin kupesindən faktiki olaraq fərqlənmir. Eksperimental elektrik avtomobili yalnız daha böyük təkərləri (245/40 R18) və müasir GT-R R35-dən daha güclü əyləcləri ilə təmin edilir.
SİA-nın məlumatına görə, maşının da egzoz borusu yoxdur. R32EV dizaynı hər oxda biri olmaqla iki elektrik mühərrikindən istifadə edir. Onlar tam ötürücülü təmin edirlər. Hər bir mühərrikin gücü 160 kVt (211 at gücü), fırlanma anı 340 Nm-dir.
Dartma akkumulyatoru ön oturacaqların arxasında yerləşir, salon iki nəfərlik kimi dizayn edilib. Dizayn orijinal RB26DETT benzin mühərrikinin səslərinin simulyatorundan istifadə edir. Boş işləmə, fırlanma və dişli dəyişdirmə səslərini simulyasiya edə bilər.
Ötürücü dəyişdirməni simulyasiya etmək üçün ötürmə qolunun yerini tutan xüsusi bir joystick istifadə olunur. Sürətlənmə dinamikası və idarə oluna bilmə baxımından R32EV benzinlə işləyən orijinala mümkün qədər yaxın olmaq üçün hazırlanmışdır.
Standart alət panelinin əvəzinə analoq yığımların qrafikası... olan rəqəmsal displey istifadə olunur. Mərkəzi konsolda müxtəlif funksiyaların idarə olunduğu sensor ekran var. Media sisteminin interfeysi orijinal Skyline GT-R-nin alətləri və audio sisteminin dizaynını təkrarlayır. Elektromobilin istehsala buraxılması nəzərdə tutulmur.
Bu, Nissan mühəndislərinin boş vaxtlarında hazırladıqları sırf eksperimental layihədir.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə