....Bu gün Yeni il sovet filmi olan “Taleyin ironiyası və ya həmişə təmizlikdə” filminə diqqət çəkəcəyik.
Deməli, ölümcül sarışın Nadya Şevelevanın portreti ilə başlayaq.
SİA yazılanlara istinadən Nadyanı emosional, gözəl, azadlığa can atan və... qəddar kimi tanıyır?..
...Və əgər o belə olmasaydı, filmin sonluğuna icazə verməzdi. Və onun seçimi olduqca qəribədir. O, sərxoş Lukaşinə görə hörmətli İppoliti tərk edir.
Niyə?
Ümumiyyətlə qəbul edilir ki, Lukaşin onunla daha səmimidir, qüsurlarını gizlətmir, daha yaxşı görünməyə çalışmır. O, sadəcə kim olduğudur. Baxmayaraq ki, həm görünüşü, həm də statusu baxımından İppolitdən çox aşağıdır.
Deməli, hər şey Nadyanın təbiəti ilə bağlıdır.
İppolit etibarlı, lakin darıxdırıcıdır; onun sabitliyi Nadyanın emosiya susuzluğunu boğur.
Lukaşin ona emosional təkan verir.
Ehtiraslar partladıqda və barışıq başladıqda eyni emosional roller coasters…
Əsas personajın İppolitə qarşı emosionallığı yox idi. Onun həyatı çox sadə və düzgündür, kişisi isə çox mükəmməldir. Lakin kortəbiilik və məsuliyyətsizlik onda ehtiras oyadır. Yeni il gecəsi sərxoş səmimiyyət ona toxunur, sevgi və macəra həsrəti ilə…
Bəs bu cütlüyü nə gözləyir?
İmpulslara əsaslanan münasibətləri qeyri-sabitlik riski daşıyır. Lukaşinin gözlənilməzliyi və Nadyanın praqmatizmi toqquşa bilər: o, nəzarət istəyir, Nadya isə azadlıq istəyir. Özünütəkmilləşdirmə olmadan onların birliyi uğursuzluğa məhkumdur, çünki emosionallıq dərin uyğunluğun əvəzi deyil.
Film açıq sonluq qoyur, lakin psixologiya göstərir ki, bu cür cütlüklər nadir hallarda zamanın sınağından keçirlər.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə
.jpg)



USD
EUR
GBP
RUB