...Və hətta Porsche şirkəti elektrikli Hyundai Ioniq 5 N-nin təsirli olduğunu etiraf edir. Alman brendinin rəhbərlərindən biri Koreya hetçbekinin sınaqdan keçirilməsinin mühəndislər üçün "açıqlama" olduğunu bildirib.
Onlar xüsusilə süni mühərrik səslərini və simulyasiya edilmiş dişli dəyişikliklərini - N idman versiyasının əsas xüsusiyyətlərini bəyəniblər.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Motor1 yazır.
Onun sözlərinə görə, bu elementlər Porsche-ni qarşıdan gələn elektrikli Boxster və Cayman üçün oxşar həllər hazırlamağa ilhamlandırıb.
Sürücülər süni "altılıq" səsini və virtual dişli dəyişikliklərini istədikləri kimi aktivləşdirə və ya deaktiv edə biləcəklər.
Bu sistemlərin effektivliyi almanları dərhal inandırmayıb: hətta idman avtomobilləri bölməsinin rəhbəri əvvəlcə Ioniq 5 N-ə minməkdən imtina edərək "elektrikli avtomobillərlə maraqlanmadığını" bildirib.
Lakin qısa bir yol qət etdikdən sonra o, fikrini dəyişib, xüsusən də sükan çarxındakı düymə ilə aktivləşdirilən maksimum güc rejimini yüksək qiymətləndirib.
Bu rejim batareyanın doldurulması 30 faizdən yuxarı olduqda, 0-dan 100 km/saat-a (saatda 62 mil) 3,2 saniyədə 10 saniyəlik sürətlənməyə imkan verir.
Elektrikli Porsche 718 2027-ci ilə qədər gəlməyəcək.
İlkin plan tam elektrikli olmaq olsa da, modellər sırasında indi yanma
Şirkət yeni elektrikli Boxster və Cayman modellərinin mövcud modellərdən daha ağır olacağını etiraf edir, lakin elektrikli avtomobil standartlarına görə hələ də "çox yüngül" qalacaqlarına söz verir.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə


.jpg)

USD
EUR
GBP
RUB