Tünd şokolad istehlakı 2-ci tip şəkərli diabet riskini azalda bilər
Tünd şokolad istehlakı 2-ci tip şəkərli diabet riskini azalda bilər.
SİA xəbər verir ki, İngiltərənin "The British Medical Journal" (BMJ) tibb jurnalında dərc edilən bir araşdırma həftədə 5 və ya daha çox porsiya tünd şokolad istehlakının 2-ci tip diabet riskini 21 faiz azalda biləcəyini ortaya qoyub.
Çin və ABŞ-da araşdırma aparan tədqiqatçılar tərəfindən hazırlanan "Şokolad istehlakı və 2-ci tip şəkərli diabet riski" adlı araşdırma Britaniyanın həftəlik tibb jurnalı BMJ-də dərc olunub.
1986-2021-ci illər arasında təxminən 192 min 28 adam üzərində aparılan araşdırmada şokolad istehlakının 2-ci tip şəkərli diabetə təsiri 111 min 654 adam üzərində aparılan araşdırmada şokolad növlərinin (südlü və tünd) təsiri müzakirə edilib.
Şokolad istehlakının 2-ci tip şəkərli diabetə təsirinin araşdırıldığı qrupda bu tip diabet yalnız 18 min 862 adamda, digər qrupda isə 4 min 771 nəfərdə baş verib.
Araşdırma nəticəsində hər hansı şokolad yeyənlərdə 2-ci tip şəkərli diabet xəstəliyinə tutulma riskinin şokolad az yeyənlərə nisbətən 10 faiz az olduğu bildirilib.
Həftədə 5 və daha çox porsiya tünd şokolad istehlak edənlərin 2-ci tip şəkərli diabet riskini yüzdə 21 azalda biləcəyini ortaya qoyan araşdırmaya görə, südlü şokoladdan istifadənin bu növə ciddi təsir etmədiyi görülüb.
Südlü şokoladın istifadəsinin uzun müddətdə kökəlməyə təsir etdiyi qeyd olunan araşdırma nəticəsində tünd şokoladın tərkibindəki zülallar sayəsində bədəndəki şişdə azaltma, ürək-damar sistemini qoruma və antioksidant xüsusiyyətlərə malik olduğu ifadə edilib.
İştirakçıların pəhrizlərinin hər 4 ildən bir dəyişdirildiyi və müntəzəm olaraq çəki, fiziki fəaliyyət və yemək vərdişləri ilə bağlı məlumatların bir araya gətirildiyi araşdırma çərçivəsində tünd şokoladın dozasının artırılmasının təsirləri də araşdırılıb. Müvafiq olaraq, hər həftəlik doza artımı ilə 2-ci tip şəkərli diabet riski əlavə olaraq 3 faiz azalıb.
Tədqiqatda həmçinin tünd şokolad istehlakının riski azaltma potensialına malik olduğu, lakin nəticələrin daha çox nəzarət edilən araşdırmalarla təsdiqlənməsinin lazım olduğu ifadə edilib.
Araşdırmada 2019-cu ildə dünya üzrə 2-ci tip şəkərli diabetdən əziyyət çəkən insanların sayının 463 milyon olduğu, 2045-ci ildə isə bu rəqəmin 700 milyona yüksələcəyi proqnozu paylaşılıb.
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə
Digər xəbərlər
Xəbər lenti
Bu iki Chrysler minivenini tanımayacaqsınız..?
Texnologiya 21:51Dueyn Conson “Moana” filmini müdafiə edib...
Mədəniyyət 21:28Demək olar ki, inqilab: Ford dörd qapılı Mustang buraxacaq...
Texnologiya 20:51Rusiyadakı böhran Belarus iqtisadiyyatını çökdürə bilər...
İqtisadiyyat 20:48“Dərnəgül” elektrik deposu ilk qatarı qəbul edib
Sosial 20:39VK süni intellektdən istifadə edərək tövsiyələrini təkmilləşdirib
Texnologiya 20:29Naxçıvan Regional DOST Mərkəzinin açılışı olub
Sosial 20:12İlham Əliyev Naxçıvan Sənaye Parkının təməlini qoyub
Siyasət 20:00Media: Yeni Çin təyyarəsi havada “parçalanıb”...
Dünya 19:29İlham Əliyev Naxçıvan Muxtar Respublikasına səfər edib
Siyasət 19:12“Qlobal Rusiya”nın sonu...
Dünya 18:49“Putin Moskva merinin qarşısında tərəddüd etdi…”
Dünya 18:27Gəncədə iki piyadanı avtomobil vurub
Hadisə 18:16“Sadəlövh olmamalıyıq...”
Dünya 18:06Gəncədə restoranda qətllə bağlı 7 nəfər saxlanılıb
Sosial 17:27QHT Şərurda görüş keçirib
Sosial 17:02Bakıda usta evdən 10 min manatlıq qızıl oğurlayıb
Hadisə 16:10Bakcell Samsung Galaxy A57 5G üçün xüsusi kampaniyaya start verib
Texnologiya 15:52Mahmud Abbas Türkiyəyə səfər edəcək
Dünya 15:40Sünnət üçün “ən ideal yaş” hansıdır? - ARAŞDIRMA
Təhsil 15:35Tarixdə ən isti iyul ayı qeydə alındı
Dünya 15:34Deniz Seki xəstəxanaya yerləşdirildi
Dünya 14:59Seda Sayan gözəllik sirlərini açıqlayıb
Dünya 14:55Bəşər Əsəd Suriyada edam cəzasına məhkum edildi
Dünya 14:50Ukrayna Rusiyada neft emalı zavodunu vurub
Dünya 14:43Azərbaycanda ƏDV üzrə əməletmə boşluğu azalıb
İqtisadiyyat 14:37Məhdudiyyətlər Ermənistan ÜDM-nin 1,5%-nə qədər təsir edəcək
İqtisadiyyat 14:37KOBİA Kürdəmirdə sahibkarlarla biznesin inkişaf imkanlarını müzakirə edib
İqtisadiyyat 14:36Bu gün və sabah geomaqnit qasırğası gözlənilir
Hadisə 13:12Demaqoqların ritorikası - MƏQALƏ
Siyasət 12:24Azərbaycan və Türkiyə gömrük prosedurlarını sadələşdirməyi müzakirə ediblər
İqtisadiyyat 12:20Bəzi yerlərdə leysan yağış yağır
Sosial 12:19Patriot raket çatışmazlığı Putinin əlinə oynayır
Dünya 12:12Trampdan İrana qarşı əks tələblər
Dünya 12:07Kolumbiyada zəlzələ: Ölənlərin sayı artır
Dünya 12:05Azərbaycan XİN Çadı Milli Günü münasibətilə təbrik edib
Siyasət 11:35NİİM: Hava limanı yolundakı yeni qurğular sürətölçən cihaz deyil
İqtisadiyyat 11:34Kamran Əliyev Qubada vətəndaşları qəbul edəcək
Sosial 11:33Tramp İrandan kompensasiya tələb edəcək
Dünya 10:46Boş vaxtımız niyə bizə aid deyil? - KÖŞƏ
Sosial 10:13Babək prospektində avtomobil salonu yanıb
Hadisə 09:50Xamenei "Bəsic" təşkilatına yeni rəis təyin edib
Dünya 03:04175 mindən çox viza ləğv edilib - ABŞ-dan ADDIM
Dünya 01:03Şahbuzda "Jiquli" aşıb, 76 yaşlı qadın ölüb
Hadisə 00:22"Hava istidir, amma bu şərtlər altında oynamağa məcburuq" - "Sabah"ın rəqibi
İdman 10 Avqust 23:29Özəl xəbərlər
Digər xəbərlərMahmud Abbas Türkiyəyə səfər edəcək
Dünya 15:40Sünnət üçün “ən ideal yaş” hansıdır? - ARAŞDIRMA
Təhsil 15:35Tarixdə ən isti iyul ayı qeydə alındı
Dünya 15:34
Redaktorun seçimi
Köşə yazıları
Populyar
Valyuta məzənnəsi
-
USD
1,7000
0,00%
-
EUR
1,9622
-0,08%
-
GBP
2,2970
+0,17%
-
RUB
2,0605
-0,20%



