...Lüks brendlərdən geyinməkdən nəzərəçarpacaq dərəcədə imtina edildikdən sonra, son üç ildə yeni bir populyar əyləncə ortaya çıxdı və 2025-ci ildə küçələrə çıxdı və gücünü nümayiş etdirdi: brendlərə və etiketlərə laqeydlik.
Hətta Rusiya brendləri də əhəmiyyətli dərəcədə azalma yaşamağa başladı. Bir vaxtlar istehlakçı əhval-ruhiyyəsinə hakim olan bir çox xarici brend üçün 2025-ci il Rusiyada zəif satış ili oldu və nəticədə tanınmış brendlərin kütləvi şəkildə ölkəni tərk etməsi ilə nəticələndi(?).
Təxminən on iki moda adı fəaliyyətini dayandırdı və ya bağladı. Bir çox oyunçu rəqabət aparmaq getdikcə çətinləşən bazarlar da daxil olmaqla onlayn platformalara keçir: bir vaxtlar nüfuzlu və tanınmış brendlər artıq endirimlərlə belə satılmır.
...Ruslar artıq geyimə çox pul xərcləməyə hazır deyillər, - deyə Instyle moda qrupunun və OVVIO geyim brendinin təsisçisi Aleksandra Tarlovskaya bildirib.
...Qənaət və şüurlu istehlak dəbdədir və insanlar yaxşı, mənalı məhsullar axtarırlar. Qadınlar, həmişə olduğu kimi, liderlik edirlər: bir qadın beş əşya alıb, amma onlarla 15 görünüş yaratmaq istəyir. Bu, məna oyunudur: hər kəs əmanətlərini mümkün qədər az xərcləmək, yalnız yüksək keyfiyyətli geyim deyil, həm də özünü ifadə etmək üçün geyim almaq, onlara təcrübə aparmaq və görünüşləri ilə oynamağa imkan vermək istəyir. Dizaynerlər və geyim istehsalçıları üçün bu, istehlakçıların böhran yaşamadığını, dəyişmiş prioritetləri və iqtisadi reallıqları nəzərə alaraq yeni bir tələbat yaşadığının bir siqnalıdır. Təhsilə və inkişafa, uşaqlara və səyahətə investisiya qoymaq istəyi bu trendin ön sıralarındadır və geyim bunda rol oynayır, lakin yalnız təyin olunmuş yerində - ön sıralarda deyil. Lakin, insanların hansı mənalı şeyləri almaq istədiklərini müəyyən etmək moda evləri və brendlər üçün əsas problemdir.
Xüsusilə ən böyük itkilərlə üzləşən lüks brendlər müştərilərə yeni yanaşmalar axtarırlar. Kütləvi bazar geyim sənayesi də çətin bir problemlə mübarizə aparır: lüks və ənənəvi simvollara olan həvəsini itirmiş bir ictimaiyyətin marağını necə qorumaq olar.
Onlar ad üçün pul ödəməyə hazır deyilsə, onları keyfiyyət üçün pul ödəməyə necə inandırmaq olar?
Son illərin göstərdiyi kimi, dünya üçün bir qədər gözlənilməz olan Rusiya premium brendləri və geyim istehsalçıları ümumiyyətlə strategiyalarını yenidən qurmağa və qlobal auditoriyanın diqqətini qorumağa müvəffəq olublar.
Onların ənənəvi kodlardan imtina etməsi və istehlakçıların Rusiya brendlərində olmayan ad üçün həddindən artıq pul ödəməkdən yorğunluğu geyim bazarının yenidən qurulmasına səbəb olub.
...Rusiya moda evləri və geyim istehsalçıları istehlakçıların əsas mesajını başa düşdülər: insanlar, xüsusən də gənclər, həm həyatda, həm də ilk növbədə geyimdə fərdi seçimlər etmək istəyirlər, - deyə rusiyalı dizayner İqor Qulyayev brendinin təsisçisi bildirir.
Bu mənada Rusiyanın həm daxili, həm də xarici bazarlarda moda sənayesində böyümək üçün böyük potensialı var, burada əlbəttə ki, şiddətli rəqabət səbəbindən xoş qarşılanmırıq.
Qulyayev ölkədə Qərb brendləri ilə rəqabət apara bilən istedadlı dizaynerlər nəslinin yetişdiyini deyir.
Daxili bazara gətirdiyimiz materiallar beynəlxalq arenada rəqabətə davamlı olduğunu sübut edib.
...Deməzdim ki, çoxdur, amma keyfiyyət və dizayn baxımından xarici brendlərlə rəqabət apara biləcək layiqli brendlərimiz var.
Bu brendlərin hər birinin öz auditoriyası var.
Nəticə etibarilə, Yuri Qulyayev hesab edir ki, əvvəlki illər, xüsusən də 2025-ci il göstərdi ki, idxal əvəzlənməsi tamamilə uğurlu olmasa da, geyim sənayesindəki yerli istehlakçılara açıq şəkildə fayda verib, onlar həddindən artıq pul ödəmədən ən yaxşılarından yüksək keyfiyyətli məhsullar seçməyi öyrəniblər. Moda sənayesi isə xarici moda korporasiyalarının təzyiqi olmadan öz istedadlarını nümayiş etdirə bilib. Beləliklə, 2026-cı il üçün proqnoz yerli brendlərin geyim satışlarının artmasıdır.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə
.jpg)
.jpg)


USD
EUR
GBP
RUB