Moda dəyişiklik astanasında: 2025-ci ilin ən yaxşı kolleksiyaları...

...Modada son bir neçə mövsüm proqram təminatı yeniləmələri kimi hiss olunurdu. Sənaye eyni zamanda kəskin dəyişikliklərdən qorxur və onları ümidsiz şəkildə axtarır. Buna görə də, 2025-ci il podium nümayişləri ilə deyil, dizaynerlərin zamanın ruhunu mükəmməl şəkildə əks etdirdiyi anlar ilə yadda qalacaq.

SİA-nın məlumatına görə, ən çox danışılan debütlərdən biri Bottega Veneta-da baş tutdu.

Louise Trotter özünü böyük evə çatmaq üçün uzun və ağır işləmiş tam hazırlıqlı gəlmiş nadir bir vəziyyətdə tapdı. Təcrübə, sakit özünəinam və əhəmiyyətli resurslara çıxış öz bəhrəsini verdi.

Kolleksiya lüks kişilər klubuna qarşı diqqətli, lakin qətiyyətli bir jest kimi hiss olunurdu. Mürəkkəb formalar, işıq oyunu, güc hissi…

Bu, çox aydın bir ifadə idi: indi burada hər şey fərqli olacaq. Dries Van Noten emosional spektrin əks tərəfini tutdu.

Julian Klausnerin debütü həddindən artıq emosiya və parlaq başlıqlardan azad idi, lakin buna baxmayaraq nadir bir sülh hissini çatdırdı. Rəng palitrası təbiətdən ilhamlanmış kimi görünürdü, teksturalar yaxın məsafədən müşahidəni xatırladırdı və geyimlər məna yükündən azad idi.

Brendlərin səs-küyləri ilə getdikcə daha çox üstünlük təşkil etməyə çalışdığı bir dövrdə bu şou bir növ terapiyaya çevrildi. Böyük adlar arasında iki ssenari fərqlənirdi.

Maison Margiela-dan Glenn Martens sübut etdi ki, əgər dizayner qutudan kənarda düşünə bilirsə, hətta adi əşyalar belə yenidən arzu obyektinə çevrilə bilər.

Onun yanaşması lazımsız səs-küy və bəzək olmadan işləyir. DIOR-dan Conatan Anderson isə əksinə olaraq arxivlər və formalarla oynamağa davam edərək tanış olanı vizual partlayışa çevirdi.

Hər iki şou nümayiş etdirdi ki, dəb süni şok dəyəri olmadan da təəccübləndirə bilər.

Versace ilin ən dramatik hekayəsi idi. Dario Vitale-nin debütü və eyni vaxtda sonu pul, miras və səhv etmək qorxusu arasında parçalanmış bütün bir sənayenin simptomatikası kimi görünürdü.

Brendin Prada Group tərəfindən satın alınması gərginliyi daha da artırdı. Kolleksiya mübahisələrə səbəb oldu, yer təsirli idi, lakin sonluq gözlənilən dərəcədə sərt idi.

Yeni namizədlər haqqında şayiələr müzakirələrin soyumasından daha sürətli çoxalır. Bu xaosun ortasında Saint Laurent xüsusilə sabit görünür.

Antoni Vaccarello ən yaxşı bacardığı işi etməyə davam edir: güclü obrazlar yaratmaq və qalıcı təəssürat yaratmaq. Onun şouları inqilab qışqırmır, amma əsaslandırma hissi verir. Çaşqın dövrlərdə bu, cəsarətli eksperimentlərdən daha dəyərlidir.

Nəticədə, 2025-ci il yalnız bir stil və bir qəhrəmandan daha çox şey haqqında olduğunu sübut etdi. Bu, modanın yaşam və məna axtarışını tarazlaşdırdığı bir ildir.

Və ən dəqiq və dürüst kolleksiyalar məhz bu dalğalanmalarda yaranır.

Nazlı Almuradova

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə