...Sosial media şirkət idarəetməsində gücün təbiətini getdikcə daha çox dəyişdirir, ünsiyyət vasitəsindən qeyri-rəsmi idarəetmə sisteminə çevrilir.
Bu, yalnız pis yazılar və ya nüfuz riskləri ilə bağlı deyil - problem daha dərindir: alqoritmlər bu gün əsasən kimin lider hesab edildiyini, kimin fikrinin strategiya kimi qəbul edildiyini və hansı siqnalların şirkətlər daxilində əsas hesab edildiyini müəyyən edir.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Forbes yazır.
Getdikcə işçilər əsas qərarları və ya onlar haqqında işarələri daxili sənədlərdən, görüşlərdən deyil, rəhbərlərin LinkedIn və digər sosial mediadakı yazılarından öyrənirlər.
Səhər bir yazı, nahar vaxtı xaricdən minlərlə şərh və reaksiya gəlir, daxili olaraq isə menecerlər bunun nə demək olduğunu və necə hərəkət etmək lazım olduğunu anlamaqda çətinlik çəkirlər.
Rəsmi izahatlar olmasa da, onlayn müzakirələr artıq "təlimatlara" çevrilib.
Hakimiyyət dəyişikliyi belə baş verir; səlahiyyət vəzifələr və idarəetmə prosesləri vasitəsilə deyil, görünürlük, əhatə dairəsi və iştirak yolu ilə formalaşır.
Sosial media sadəcə icraçı bəyanatlarını yaymır - onları sıralayır, bəzi səsləri gücləndirir və digərlərini faktiki məsuliyyətdən və ya təcrübədən asılı olmayaraq boğur. Nəticədə, ictimai fəaliyyətlə daxili aydınlıq arasındakı boşluq artır.
Şəffaflıq artır, lakin prioritetlərin anlaşılması artmır. İşçilər aydın qaydalar və qərarlar yerinə reaksiyalara və şərhlərə güvənərək "sətirlər arasında oxumağa" başlayırlar. Əsas risk imic qüsurları deyil, idarəetmə asılılığıdır.
Cavablar qərar qəbuletmə sistemində deyil, şərhlərdə verildikdə, komandalar müstəqil hərəkət etmək əvəzinə siqnallar gözləyirlər.
Həll yolu sosial mediada daha az danışmaq deyil, daxili qaydaları və prosesləri gücləndirməkdir.
Sosial media idarəetməni əks etdirməlidir, əvəz etməməlidir - əks halda real güc getdikcə insanlarda deyil, alqoritmlərdə olacaq.
Əli Babayev
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə
.jpg)
.jpg)


USD
EUR
GBP
RUB