Volkswagen benzinlə işləyən kompakt modellərinin satışına son qoyur...
...Brendin baş direktoru Tomas Şefer bildirib ki, artıq kompakt yanma mühərriki seqmentində gələcək yoxdur. Bu sinfin daha da inkişafı yalnız elektrikli nəqliyyat vasitələri vasitəsilə mümkündür.
Bu qərarın səbəbi Avropa Birliyində ətraf mühit qaydalarının sərtləşdirilməsidir. Avtomobil istehsalçıları qarşıdakı illərdə orta CO2 emissiyalarını əhəmiyyətli dərəcədə azaltmalıdırlar və qaydalar 2030-cu ildən sonra daha da sərtləşəcək.
SİA xəbər verir ki, Volkswagen rəhbərliyinin fikrincə, bu seqmentdə yeni benzin modellərinin hazırlanması o qədər bahalı olardı ki, avtomobillər qiymət rəqabət qabiliyyətini itirəcək.
Nəticədə, Polo kimi modellər nəticədə tamamilə elektrikli mühərriklərə keçəcək və onların varisləri ID-dən elektrikli nəqliyyat vasitələri olacaq.
Şirkət həmçinin hesab edir ki, əlverişli elektrikli nəqliyyat vasitələrinin ortaya çıxması nəzərə alınmaqla, up! və ya Lupo kimi kompakt benzinli avtomobillərə qayıtmaq mənasızdır.
Elektrikli Polo gələn il təxminən 25.000 avro (2,36 milyon rubl) başlanğıc qiyməti ilə bazara çıxacaq.
2027-ci ildə Volkswagen 20.000 avrodan (1,9 milyon rubl) başlayan ID Every1 modelini təqdim edəcək.
Brend həmçinin Polo ilə ölçülərinə görə müqayisə edilə bilən kompakt elektrik krossoveri də əlavə edəcək.
Bütün bu modellər xüsusi olaraq elektrikli nəqliyyat vasitələri üçün hazırlanmış MEB+ platformasında istehsal olunacaq. Eyni zamanda, şirkətin benzinlə işləyən nəqliyyat vasitələrindən qəfil imtina etmək planı yoxdur.
Polo və T Cross-un hazırkı versiyaları satışda qalacaq və bazar və qaydalar daxili yanma mühərriklərini seqmentdən tamamilə çıxarana qədər elektrik analoqları ilə birlikdə mövcud olacaq.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə




USD
EUR
GBP
RUB