Avropa avtomobil sənayesi iflasla üz-üzədir…

Avropa avtomobil sənayesi onu dərin və uzunmüddətli böhranla təhdid edən bir neçə neqativ faktorun eyni vaxtda təsiri altında ciddi təlatüm dövrünü yaşayır.

SİA-nın məlumatına görə, Le Figaro xəbər verir ki, COVID-19 pandemiyasının sağalmamış yaralarına əlavə olaraq, sənaye ABŞ-ın proteksionist tədbirləri və Çin avtomobil istehsalçılarının aqressiv genişlənməsi şəklində yeni problemlərlə üzləşir.

Avropa şirkətlərinin rəqabət qabiliyyəti təkcə Çin və Şimali Amerika kimi xarici bazarlarda deyil, həm də Çin brendlərinin getdikcə daha çox yer qazandığı öz bazarlarında da aşağı düşür. Qloballaşma və azad ticarətə əsaslanan onilliklər boyu davam edən rifahdan sonra Avropa avtomobil sənayesi bir sıra təhlükələrlə üzləşir.

Donald Tramp administrasiyası dövründə ABŞ-ın avtomobil idxalına yüksək rüsumlar tətbiq etməsi, ABŞ və Meksikaya ixraca diqqət yetirən Volkswagen, BMW və Mercedes-Benz kimi premium alman istehsalçılarına ciddi zərbə vurub. Avropa İttifaqı daxilindəki vəziyyət də arzuolunan bir şey qoyur.

Yeni avtomobillərin satış həcmi 2019-cu ilin böhrandan əvvəlki səviyyədən xeyli aşağıdır. İstehsal güclərindən tam istifadə edilmədiyi üçün şirkətlər işçilərin ixtisarı kimi qeyri-populyar tədbirlərə əl atmağa məcbur olurlar.

Buna misal olaraq 2030-cu ilə qədər davam edəcək genişmiqyaslı işdən çıxarma proqramını elan edən Volkswagen-i göstərmək olar.

Qiymət və keyfiyyət baxımından tez-tez avropalı həmkarlarını üstələyən daha sərfəli və texnoloji cəhətdən inkişaf etmiş modellər təklif edən Çin şirkətləri tərəfindən Avropa avtomobil istehsalçılarına əlavə təzyiq göstərilir.

Bu, avropalıları sürətlə elektromobil istehsalına keçməyə məcbur edir ki, bu da böyük investisiyalar tələb edir və sənayeyə əlavə maliyyə yükü yaradır.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə