...Hansı sürət qutusunun - mexaniki və ya avtomatik - daha qənaətcil olması sualı uzun müddətdir motoristlər arasında mübahisə mənbəyi olmuşdur. Ənənəvi olaraq, yanacaq sərfiyyatı baxımından mexaniki transmissiyanın (mexaniki sürət qutusu) avtomatik transmissiyadan açıq şəkildə üstün olduğuna inanılırdı.
Bununla belə, texnologiyanın inkişafı ilə vəziyyət dəyişdi - və indi hər şey o qədər də aydın deyil.
SİA-nın məlumatına görə, bunu Autopilot xəbər verir.
Niyə keçmişdə mexanika daha qənaətcil hesab olunurdu...
Mexaniki transmissiya sadə dizaynı, daha yüngül çəkisi və mühərriklə təkərlər arasında birbaşa əlaqədən faydalanırdı. Bu, fırlanma anının ötürülməsi zamanı minimum güc itkisini təmin edib. Təcrübəli sürücü optimal mühərrik sürətini əl ilə saxlaya bildi, bu da yanacaq sərfiyyatına müsbət təsir etdi.
O dövrdə klassik avtomatik transmissiyalar, xüsusən də tork çeviriciləri çox vaxt yüksək yanacaq istehlakı ilə əlaqələndirilirdi. Transmissiya mayesinin sürüşməsi nəticəsində enerji itkiləri səbəbindən, xüsusən də aşağı sürətlə və sürətlənmə zamanı avtomatik transmissiyalar daha çox yanacaq sərf edirdi.
Yeni avtomatik transmissiyalar
Müasir avtomatik transmissiyalar daha səmərəli hala gəldi. Onlar sabit sürətlə sürərkən enerji itkisini minimuma endirən fırlanma anı çeviricisinin kilidləmə funksiyasına malikdirlər. Bundan əlavə, dişlilərin sayı artdı: 8, 9 və ya hətta 10 pilləli avtomatlar artıq qeyri-adi deyil.
Bu, mühərrikin daha tez-tez optimal rejimdə işləməsinə imkan verir. Avtomatik transmissiyalar elektronika ilə sıx tandemdə işləyir - idarəetmə bloku bir çox parametrləri təhlil edir və sürət qutusunun dəyişdirilməsini sürmə tərzinə, yolun enişinə, temperatura və s. uyğunlaşdırır. Premium modellər hətta sürücülük yolunda dəyişiklikləri proqnozlaşdırmaq üçün naviqasiyadan istifadə edirlər.
Əl və ya avtomatik
Mexanik transmissiyanın səmərəliliyi əsasən sürücüdən asılıdır. Ötürücüləri çox erkən və ya çox gec keçirsə, yanacaq israf edər. Bunun əksinə olaraq, müasir avtomatik transmissiya sürücünün təcrübəsindən asılı olmayaraq dəqiq və optimal sürət qutusunu təmin edir.
Mexanik transmissiyanın avtomatik transmissiyadan həmişə daha qənaətcil olduğu ifadəsi bu gün artıq aktual deyil. Trafikin tez-tez dayanmalarla müşayiət olunduğu şəhər şəraitində avtomatik transmissiyalı müasir avtomobil təcrübəsiz sürücünün əlində mexaniki sürət qutusundan daha az yanacaq sərf edə bilər.
2025-ci ildə mexaniki və avtomatik transmissiya arasında seçim sərt qənaətdən daha çox sürücülük tərzindən, şəxsi üstünlüklərdən və rahatlıqdan asılıdır.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə