Ramazan ayında həzm problemi yaratmayan qaydalar

Bir çox insan Ramazan ayında həzm problemləri və dəyişən pəhriz səbəbi ilə şikayət edir. Uzun müddət ac qalmaq, susuzluq, üstünlük verdiyimiz yeməklər, gec həzm olunan yeməklər və hərəkətsizlik kimi bir çox səbəb mədə-bağırsaq problemlərinə səbəb ola bilər. Ramazan ayında həzm problemi yaşamamaq üçün nəzərə alınması lazım olan 8 vacib qaydanı təqdim edirik.

Ramazan ayında düzgün qidalanma proqramı tətbiq etməyimiz, pandemiya davam etdiyinə görə hər zaman olduğundan daha vacibdir. Sağlam həzm sistemi ilə güclü immunitet sistemi əldə etmək mümkündür. Ancaq immunitet sistemimizi möhkəm saxlamağa çalışarkən həzm sistemimizi yormamalıyıq. Xüsusilə bir çoxumuz uzun müddət ac qalmaq, susuzluq, üstünlük verdiyimiz yeməklər, sahurda gecə yeməyimiz və hərəkətsizlik kimi səbəblərdən mədə-bağırsaq problemləri ilə qarşılaşa bilərik. Lakin həzm sisteminin işləməməsi immunitet sisteminizin zəifləməsinə və bədənimizin həssas olmasına səbəb olur. Bu, özün də fərqli sağlamlıq problemləri gətirir.

Ramazanda ən çox rast gəlinən həzm sistemi problemləri bunlardır; qaz, şişkinlik, ürək bulanması, qəbizlik, ishal, yeməkdən sonra yorğunluq və qarın ağrıları. Lakin biz düzgün qidalanma ilə bu problemləri aradan qaldıra bilərik. Bu üsullarla Ramazan ayını daha sağlam keçirmək mümkündür.

1) Yeməyə tələsməyin, mümkünsə iftar yeməyini ikiyə bölün. Şorba içdikdən sonra 5 dəqiqəlik bir fasilə verdiyinizə əmin olun və mədəyə uyğunlaşmaq üçün vaxt vermək üçün evin ətrafında kiçik bir yürüyüş edin. Şirniyyat və meyvə kimi qidaları yeməkdən 2 saat sonra qəlyanaltı kimi istehlak edin.

2) Yeməyi yaxşı çeynəyin. Bu, həzmə kömək edir və həzm sisteminiz daha az yorulur.

3) İftar və imsak yeməyində hər zaman tərəvəz və ya salatlara - yaşıllıqlar qəbul etməyə üstünlük verin. Ağ çörək əvəzinə qara çörəyi ,çovdar çörəyi və maya istifadə olunmayan çörəkləri seçin. Həftədə iki dəfə baklagiller istehlak etməyə çalışın. Paxlalıların qaz əmələ gətirmə xüsusiyyətlərini azaltmaq üçün əvvəlcədən bir axşam islatmaq lazımdır.

4) Mədəni rahatlatmaq və həzmi gücləndirmək üçün çox soda və mineral su istehlak etmək ən çox görülən səhvlərdən biridir. Ancaq məşhur inancın əksinə olaraq qazlı içkilər şişkinliyi artırır. Bundan əlavə, maye itkisi səbəbindən istehlakı məhdudlaşdırılmalıdır. Çox güclü çay və qəhvənin həddindən artıq istehlakı mədə ağrısını da artıra bilər.

5) Çox yağlı, ədviyyatlı və qızardılmış qidaların istehlakını məhdudlaşdırın, çünki mədə ağrısını və yanmasını artıra bilər.

6) Sahurda yağlı və ağır yeməklər yerinə yüngül səhər yeməyi tərzində yemək yeməyə çalışın. Yumurata yemək məsləhətlidir.

7) Kifayət qədər su içməyə çalışın. Su həm sağlam həzm, həm də mədə turşularının istehsalı üçün vacibdir. Ayrıca, yeməklə deyil, əvvəl və ya sonra su içməyə diqqət yetirin.

8) Hərəkətsizlik qarşılaşa biləcəyimiz həzm problemini təşviq edə bilər. Buna görə də, iftardan dərhal sonra oturmaq əvəzinə qısa gəzintiyə çıxmağa çalışın və bu müddətdə idmanı gündəlik hala gətirin.

Müəllif: Qönçə Quliyeva

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə

loading...