...Yeni tədqiqatlar göstərir ki, həmkarları inandırmağın ənənəvi metodu - çoxsaylı məntiqi səbəbləri sadalamaq - ümumi inanılandan daha az təsirlidir.
İdarəetmədə bu metod "rasional inandırma" adlanır və geniş istifadə olunur, lakin təxminən 9000 iştirakçının təhlilinə görə, onun effektivliyi cəmi 7-12 faiz təşkil edir.
SİA-nın məlumatına görə, bu barədə Psychology Today yazır.
Bu niyə belədir?
Birincisi, insanlar tez-tez özləri üçün mənalı olan, lakin alıcı üçün olmayan səbəbləri qeyd edirlər. Məsələn, "mənə kömək edin, çünki təcili ehtiyacım var" kimi istəklər, alıcının öz prioritetləri varsa, nadir hallarda heç bir təsir göstərir.
İkincisi, çoxları inanır ki, arqumentlər nə qədər çox olarsa, bir o qədər inandırıcı olur. Praktikada isə əksi baş verir: artıq məlumatlar diqqəti yayındırır. Əsas, həqiqətən vacib mesaj lazımsız arqumentlər arasında itib gedir.
Mütəxəssislər uğur şanslarını əhəmiyyətli dərəcədə artıran iki addım təklif edirlər.
Addım 1: Beynin mükafat mərkəzini aktivləşdirən səbəblər formalaşdırın.
İnsanlar potensial faydalara məntiqdən daha tez reaksiya verirlər. Məsələn, idman zalına getmək mücərrəd "sağlamlıq faydaları" ilə deyil, daha yaxşı görünmək istəyi ilə motivasiya olunur. Buna görə də, alıcıya nəyin - emosional, praktik və sosial baxımdan maddi fayda gətirəcəyini anlamaq vacibdir.
Addım 2. Yalnız bir, lakin ən güclü arqumentdən istifadə edin.
Tək, dəqiq arqument uzun bir rasional arqument siyahısından daha təsirli olur. Məqsəd alıcının faydanı nəinki başa düşməsini, həm də hiss etməsini təmin etməkdir. Mütəxəssislər vurğulayırlar ki, təsir inkişaf etdirilə bilən bir bacarıqdır.
Elmi cəhətdən sübut olunmuş strategiyalardan istifadə edərək, daha yaxşı nəticələr əldə edə və daha effektiv işgüzar münasibətlər qura bilərsiniz.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə


.jpg)

USD
EUR
GBP
RUB