The Economist: Qızılı tualetlər Çin iqtisadiyyatını xilas edə bilərmi?

Kommunist Partiyasının rəsmiləri belə hesab edirlər…

...Çinin Nankinq şəhərindəki Deji Plaza ticarət mərkəzinin əsas cazibədar yerlərindən biri onun dəbdəbəli tualetləridir: neondan qızılı rəngə boyanmış interyerlərə qədər, böyük pianino ilə tamamlanmış...

Ziyarətçi axını Dejini 2023-cü ildə Çinin ən gəlirli ticarət mərkəzinə çevirib və satışlar 25 milyard yuana çatıb.

SİA xəbər verir ki, bu barədə The Economist yazır.

...Amma...lakin belə fəaliyyət nadirdir. Ölkədə istehlakçı əhval-ruhiyyəsi pisləşir və pərakəndə satış artımı oktyabr ayında ardıcıl beşinci aydır ki, yavaşlayıb.

Bu fonda Çin hakimiyyəti təklifi yaxşılaşdırmaqla tələbi stimullaşdırmaq qərarına gəlib.

26 noyabrda dərc edilən istehlakın bərpa planı demək olar ki, tamamilə pərakəndə satış şirkətlərinin və ticarət mərkəzlərinin hərəkətlərinə yönəlib.

Sənəddə məşhur Pop Mart oyuncaqları kimi "şirin" məhsulların hazırlanması, daha immersiv əyləncə pərakəndə satış məkanlarının yaradılması və yaşayış məntəqələrindən ticarət mərkəzlərinə çıxışın yaxşılaşdırılması tələb olunur. Rəsmilər hesab edirlər ki, Çin istehlakçılarının yüksək keyfiyyətli xidmət və əyləncənin olmaması səbəbindən reallaşmayan gizli tələbi var.

İqtisadçılar bu məntiqi şübhə altına alırlar. Ekspert Zhu Tian qeyd edir ki, Çində təklifin keyfiyyəti artıq xeyli yaxşılaşıb və bunu yerli brendlərin uğurları sübut edir.

Əgər problem sadəcə gizli tələbatda olsaydı, istehlak artıq artardı. Zəif əmək bazarı, uzun müddət davam edən mənzil böhranı və ev dəyərlərinin düşməsi ev təsərrüfatlarının özünəinamını sarsıdır.

Bir çox çinli - hətta varlılar da - özlərini daha kasıb hiss edir və xərclərini azaldır.

Zhu iqtisadiyyatın tələbi canlandırmaq üçün təxminən 4 trilyon yuan dəyərində güclü bir stimula ehtiyacı olduğunu təxmin edir.

Mütəxəssislər hesab edirlər ki, struktur problemləri çox dərindir və hətta ən parlaq tualetlər belə ölkə iqtisadiyyatını düzəldə bilməyəcək.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə