...MiG-35, F-16 və Gripen ilə rəqabət apara bilən və köhnəlmiş MiG-29-u əvəz edə bilən müasir, əlverişli ixrac qırıcısı kimi təqdim olunurdu.
Lakin, praktikada təyyarə texnoloji və kommersiya cəhətdən uğursuz oldu.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə 19FortyFive yazır.
Əsas vədlər - AESA radarı, yeni mühərriklər və qabaqcıl elektronika - heç vaxt istehsal təyyarələrində reallaşmadı. Nəticədə, MiG-35, müasir hava döyüş standartlarından geridə qalaraq, sadəcə MiG-29-un təkmilləşdirilmiş versiyası olduğunu sübut etdi.
Rusiya Hərbi Hava Qüvvələri yalnız altı qırıcı əldə etdi və bu da xarici müştərilərə təyyarənin risk etməyə dəymədiyini aydınlaşdırdı.
...Hindistan, Misir, Malayziya və digər ölkələr almaqdan imtina etdilər.
Seriya istehsalı, gizliliyi və aydın rolu olmadan MiG-35 bazarda yer tuta bilmədi.
Bu uğursuzluğun səbəbləri həm daxili, həm də xarici idi. Mikoyan zavodunun mühəndis heyəti azaldıldı, avadanlıqları köhnəldi və Sukhoi-dan gələn rəqabət MiG-ni investisiyasız qoydu.
Xarici olaraq, təyyarə müasir trendləri nəzərə almır: şəbəkə mərkəzli sistemlər, uzaq mənzilli silahlar, gizli texnologiyalar və sensor inteqrasiyası - MiG-35 bunların heç birini təklif etmir.
MiG-35-in uğursuzluğu MiG brendinin tənəzzülünü sürətləndirdi və Rusiyanın qlobal yüngül qırıcılar bazarındakı mövqeyini zəiflətdi.
Bu gün Çin, ABŞ və İsveç əsas yerləri tutur, Rusiyanın ixrac satışları isə faktiki olaraq yoxa çıxıb.
Müasir yüngül qırıcı olmadan Rusiya bahalı Su-30 və Su-35-ə etibar etmək məcburiyyətində qalacaq və bu da onun ABŞ və Çin kimi balanslaşdırılmış hava qüvvələri yaratmaq və effektiv şəkildə yüksək-aşağı strategiya tətbiq etmək qabiliyyətini məhdudlaşdıracaq.
MiG-35 brendi xilas etməli və ixracı gücləndirməli idi, lakin bunun əvəzinə Rusiya aviasiya sənayesində sistemli zəiflikləri ortaya qoydu.
Əli Babayev
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə

.jpg)


USD
EUR
GBP
RUB