Brend lisenziyası, tərəfdaşlıq və əməkdaşlıq haqqında aparıcı məlumat mənbəyinin yeni hesabatına görə, License Global, 2024-cü ildə lisenziyalı məhsulların ümumi pərakəndə satış həcmi ilk dəfə olaraq 300 milyard dolları keçəcək. Disney ilə bu həcmin 20 faizdən çoxunu - təxminən 63 milyard dolları əldə edəcək.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Variety yazır
Geyim əsas inkişaf sahəsi olaraq qalır: brend sahiblərinin 70 faizi bunu 2025-2026-cı illər üçün prioritet adlandırıb.
Ondan sonra sürətlə strateji əhəmiyyət kəsb edən oyuncaqlar və oyunlar (54 faiz), qida və içkilər (52 faiz) gəlir.
Satınalma davranışında nəsillərin dəyişməsi də gözlənilir: əgər 2024-cü ildə minilliklər liderlik edirdisə (bütün satınalmaların 28 faizi), onda 2025-2026-cı illərdə liderlik zoomerlərə (27 faiz) və Nəsil Alpha-ya (22 faiz) keçəcək. Hesabatda vurğulanır ki, uğurlu brendlər istehlakçılara fiziki mallardan tutmuş rəqəmsal və hibrid həllərə qədər güclü emosional əlaqə və sadiqlik formalaşdırmaqla inteqrasiya olunmuş təcrübə təklif edəcək.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə