...Milad və Yeni il ərəfəsində getdikcə daha çox alıcı hədiyyə seçimini süni intellektə həvalə edir. Çatbotlar çox yönlü şəxsi məsləhətçilərə çevrilir: onlar istifadəçi sorğularını dinləyir, məhsul siyahıları yaradır və seçimləri müqayisə etməyə kömək edirlər.
İnkişaf etmiş ölkələrdə istehlakçıların təxminən üçdə ikisi bu mövsüm alış-veriş üçün süni intellektdən istifadə etməyi planlaşdırır və 18-24 yaşlı gənclər arasında bu rəqəm altıda beşə qədərdir.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə The Economist yazır.
ABŞ-da alış-veriş məsləhətçisi təmin etmək dil modelləri üçün ikinci ən populyar vəzifəyə çevrilib.
2030-cu ilə qədər şirkətlər süni intellekt agentləri vasitəsilə illik 3-5 trilyon dollar alış-verişin ediləcəyini proqnozlaşdırırlar.
Süni intellekt şirkətləri onlayn pərakəndə satış proseslərini kökündən dəyişdirməyi gözləyirlər.
OpenAI Etsy və Shopify bazarlarını ChatGPT-yə inteqrasiya edib və Google məhsulun mövcudluğunu müstəqil şəkildə yoxlaya, qiymətləri izləyə və alış-verişləri tamamlaya bilən alətləri sınaqdan keçirir.
Lakin bütün pərakəndə satıcılar bu vasitəçidən məmnun deyillər. Amazon müştərilərini saxlamağa çalışır və üçüncü tərəf süni intellekt tərəfindən məlumat toplanmasını bloklayır. Şirkət hətta Perplexity-ni məhkəməyə verib və botunu veb saytdan məlumat toplayarkən "insan qiyafəsində olmaqda" ittiham edib.
Digər tərəfdən, Walmart əməkdaşlıq etmək qərarına gəlib-onun məhsulları tezliklə birbaşa ChatGPT vasitəsilə əldə edilə biləcək. Bu, artıq sərfəlidir: ChatGPT bütün tövsiyələrin üçdə birini xarici mənbələrdən təmin edir.
Accenture-ə görə, alıcılar brend köməkçilərinə daha çox etibar edirlər, çünki onlar alış tarixçələrini daha yaxşı bilirlər və dəqiq qiymətlər və çatdırılma müddətləri təqdim edirlər. Brendlər həmçinin yeni bir sahəni araşdırırlar: "dil modelləri üçün optimallaşdırma".
Süni intellekt məhsullarını tövsiyə etməsini təmin etmək üçün şirkətlər fəal şəkildə təzə məzmun yaradır və təsvirləri chatbot sorğularında istifadə olunan dilə uyğunlaşdırırlar.
Paradoksal olaraq, süni intellektin yüksəlişi oflayn pərakəndə satış rolunu gücləndirə bilər: alıcıların dörddə üçü alış-veriş zamanı insan qarşılıqlı əlaqəsinə dəyər verdiklərini və hələ də bir çox məhsulu, xüsusən də geyimləri görmək və toxunmaq istədiklərini söyləyirlər.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə




USD
EUR
GBP
RUB