...Bask Ölkəsi Universitetində tədqiqatçılar tərəfindən aparılan yeni bir araşdırma qələm və ya karandaşla yazmağın uşaqlara hərfləri və sözləri daha yaxşı yadda saxlamasına kömək etdiyi fikrini qismən dəstəkləyir.
Müasir uşaqlar kiçik yaşlarından qadcetlərdən məharətlə istifadə edirlər və klaviaturadan istifadə edə bilirlərsə, niyə əl ilə mətn yazmalı olduqlarını həmişə başa düşmürlər.
SİA-nın məlumatına görə, İspaniyadan olan tədqiqatçılar qrupu əlifba və orfoqrafiya qaydalarını öyrənmək üçün klassik yazı bacarıqlarının nə qədər vacib olduğunu anlamaq istəyib.
Alimlər birinci sinfə başlamağa hazırlaşan 50 uşaq üzərində təcrübə aparıblar. Uşaqların hamısı ispan dilində danışırdılar, lakin hələ oxuya bilmirdilər.
Uşaqlar təsadüfi qaydada dörd qrupa təyin edilib. Onlardan ikisində iştirakçılar hərfləri və sözləri yazaraq öyrənirdilər: birincisi, kimsə hərfləri əl ilə təkrarlayır, digərləri isə onların izini çəkirdi.
Qalan iki qrupdan olan uşaqlar mətni klaviaturada yazaraq materialı öyrəniblər: birincilər eyni şriftdən, digərləri fərqli şriftlərdən istifadə ediblər.
Tədqiqatçılar uşaqların ümumi bacarıqlarını da qiymətləndiriblər: incə motor bacarıqları, yaddaş və ispan hərfləri bilikləri.
Bundan əlavə, iki ayrı seansda uşaqlardan iki tanış olmayan dildən olan hərfləri əzbərləmələri də tapşırılıb.
Təlimdən sonra uşaqlar öyrəndikləri materialla bağlı biliklərini yoxlamaq üçün imtahan veriblər.
Nəhayət, tədqiqat hərfləri əlyazması ilə öyrənən uşaqların ardıcıl olaraq daha yaxşı performans göstərdiklərini göstərib: onlar hərfləri daha dəqiq müəyyənləşdiriblər və yazılarını daha yaxşı xatırlayıblar.
Nazlı Almuradova
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə