Rusiyada inflyasiyanın azalması müşahidə olunur...

Məhsullar getdikcə daha da nazikləşir, lakin qiymətləri eyni olaraq qalır...

...Rusiya qida istehsalçıları və pərakəndə satıcıları getdikcə qablaşdırma ölçülərini azaldır, istehlakçılara eyni qiymətə daha az məhsul təklif edir və ölkədəki əsl inflyasiya səviyyəsini gizlədirlər.

SİA-nın məlumatına görə, bu barədə The Moscow Times yazır.

Rusiya İstehlakçılar Birliyinin (RİB) məlumatına görə, bu kiçilmə inflyasiya istehlakçılara ildə 1 trilyon rubla və ya bütün qida xərclərinin 3 faizinə başa gəlir.

Rusiya İstehlakçılar Birliyi 2010-cu illərin əvvəllərində ortaya çıxan və supermarket rəflərində sürətlə yayılan bu fenomeni təsvir edir: "Məhsul “arıqlayır”, amma eyni qiymətə başa gəlir. Birlik qeyd edir ki, "Rusların əksəriyyəti sadəcə eyni qiyməti ödədiklərini - amma daha az məhsul üçün ödədiklərini fərq etmirlər".

Pərakəndə Şirkətlər Assosiasiyasının (AKORT) rəhbəri Stanislav Boqdanov təsdiqləyir ki, kiçilmə bütün məhsul kateqoriyalarına - ərzaq, süd məhsulları və şirniyyat məhsullarına təsir edib.

İstehsalçılar inflyasiya xərclərini optimallaşdırmaq və istehlakçılara eyni qiymətə tanış məhsul təklif etmək üçün qablaşdırma ölçülərini azaldır.

Beynəlxalq İqtisadi Münasibətlər İnstitutunun baş müəllimi İlya Mosyaqinin sözlərinə görə, içki seqmentində büzülmə ən çox nəzərə çarpır: standart şüşə ölçüsü 0,5 litrdən 0,45 litrə qədər kiçilib.

Mosyaqinin qeyd etdiyi kimi, çay, qəhvə, bitki yağı və makaron istehsalçıları qiymətləri dəyişdirmədən çəkini 10-20 faiz azaltmışlar. NTech-in hesablamalarına görə, bu il orta ərzaq paketinin ölçüsü ötən ilki 1 faiz ilə müqayisədə 3 faiz azalıb.

Büzülmə inflyasiyasının artması "istehlakçı vərdişlərinin dəyişməsinə doğru meyl" ilə əlaqədardır, AKORT-dan Boqdanov qeyd edir.

2025-ci ildə, uzun müddət ərzində ilk dəfə olaraq, istehlakçıların kütləvi şəkildə qənaət etməsi səbəbindən qida satışları fiziki baxımdan (vahid, kiloqram və litrlə) azalmağa başladı. Romir sorğularına görə, istehlakçıların 68 faizi indi endirimlər və promosyonlar tapmağa çalışır, 58 faizi isə əvvəllər aldıqları müəyyən məhsullardan şüurlu şəkildə imtina edir.

Gallup-a görə, Rusiya vətəndaşlarının 31 faizi ərzaq üçün kifayət qədər pullarının olmadığından şikayətlənir. Mosyaginin sözlərinə görə, kiçilmə sistemli hala gəlir və 2026-cı ildə də davam edəcək: istehsalçıların xərcləri artır və onlar gizli şəkildə qiymətləri qaldırmaq üçün yollar axtaracaqlar.

Mosyaqin əlavə edir ki, "kiçilmə sosial gərginliyin əlavə amili olur. Bu, xüsusilə sabit gəlirli ruslar və əsas ərzaq məhsullarına daha çox pul xərcləmək məcburiyyətində qalan aztəminatlı ailələr üçün daha kəskindir".

SPFR, qablaşdırılmış malların qiymət etiketlərinin kiloqram və ya litr üçün standart ölçü vahidinə uyğun olaraq göstərilməsini tələb etməklə, kiçilmənin dövlət səviyyəsində məhdudlaşdırılmasını təklif edir.

Bundan əlavə, SPFR hesab edir ki, bütün məhsullar, o cümlədən reklam məhsulları üçün vahid qiymət tələbi müəyyən edilməlidir.

Bu, qiymət etiketinin şriftinə, ölçüsünə və rənginə aiddir. Həmkarlar ittifaqı hesab edir ki, bu tədbirlər "qiymət şəffaflığını təmin edəcək və istehlakçıları gizli manipulyasiyadan qoruyacaq".

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə