Britaniya brendi Burberry iki ildə ilk dəfə satış artımı qeydə alıb...

...Britaniya moda evi Burberry iki ildən sonra ilk dəfə satış artımı barədə məlumat verdi.

Mağazadaxili satışlar ikinci rübdə 2 faiz artaraq analitiklərin proqnozlarını üstələdi və tələbatın azalmasının yeddi rübündən sonra ilk müsbət əlamət oldu.

SİA-nın məlumatına görə, şirkət bu uğuru yeni brendin baş direktoru Coşua Şulmanın strategiyası ilə əlaqələndirir.

Son illərdə uğursuz olan yüksək moda və bahalı dəri aksesuarlarına diqqət yetirmək əvəzinə, Şulman Burberry-nin həmişə ən yaxşı şəkildə etdiyi şeylərə diqqət yetirdi: tanınan üsluba malik üst geyim və eşarplar.

Strategiya dəyişikliyindən sonra Burberry butiklərinə qayıdan müştərilərin sayı 10 faiz və brendin səhmləri isə təxminən 6 faiz artıb.

İlin birinci yarısında əməliyyat mənfəəti bir il əvvəl 41 milyon funt sterlinq zərərlə müqayisədə 19 milyon funt sterlinq təşkil edib.

Brend nümayəndələri isə vurğulayırlar ki, xarici iqtisadi vəziyyət hələ də çətin olaraq qalır və davamlı bərpadan danışmaq üçün hələ tezdir.

2026-cı maliyyə ilində şirkət mağaza sayının təxminən eyni qalacağını, topdansatış satışlarının bir qədər azalacağını və xərclərin azaldılması proqramlarının təxminən 80 milyon funt sterlinq qənaət edəcəyini gözləyir.

Yenidənqurma işlərinin təxminən 50 milyon funt sterlinqə başa gələcəyi, moda evinin inkişafına isə təxminən 120 milyon funt sterlinq investisiya qoyulacağı gözlənilir.

Nazlı Almuradova

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə