Ukrayna Xarici Kəşfiyyat Xidmətinin məlumatına görə, 2026-cı ilə qədər Rusiyanın mülki təyyarə parkı beynəlxalq sanksiyalar nəticəsində yaranan ehtiyat hissələrinin xroniki çatışmazlığı səbəbindən yarıdan çox azala bilər.
“Volqa-Dnepr” yük aviaşirkəti ilə “Aeroflot” arasında bu yaxınlarda bağlanmış müqavilə buna sübutdur.
Sənədlərə əsasən, “Aeroflot” səkkiz “Boeing” təyyarəsini eksklüziv olaraq texniki vəziyyəti saxlamaq və mövcud parkını istismar etmək üçün ehtiyat hissələri üçün sökülməsi üçün alacaq.
Müqaviləyə əsasən, altı Boeing 737-800BCF yük təyyarəsi və iki Boeing 747-400 Aeroflotun törəmə şirkətləri olan “Pobeda” və “Rossiya”ya icarəyə veriləcək.
Sövdələşmə Rusiya Federasiyasının Milli Rifah Fondu tərəfindən maliyyələşdirilməklə təqribən 130 milyon dollar dəyərində qiymətləndirilir.
2022-ci ilin əvvəlində Rusiyada təxminən 1500-1800 Qərb istehsalı olan mülki təyyarə istifadə olunurdu, lakin beynəlxalq sanksiyalar səbəbindən bu rəqəm xeyli azalıb. Yeni təyyarələrin və orijinal komponentlərin tədarükünə qoyulan qadağa daşıyıcıları bəzi təyyarələri yerə endirməyə, qeyri-qanuni yollarla ehtiyat hissələri almağa və ya digərlərini təmir etmək üçün istismara yararlı təyyarələri sökməyə məcbur edir.
"Volqa-Dnepr" və "Aeroflot" arasındakı razılaşma Rusiyada ilk dəfədir ki, sərnişin daşıyıcısı yük təyyarələrini yalnız sökülmək üçün alıb. Bu, təyyarə parkının daha da azalmasına, biletlərin bahalaşmasına və mülki aviasiyanın tənəzzülünə səbəb olacaq.
Kəşfiyyatın hesablamaları göstərir ki, sanksiyalar davam edərsə, 2026-cı ilə qədər Rusiyadakı təyyarələrin sayı iki dəfədən çox azala bilər.
Əli Babayev
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə