Rusiya mağazaları məhsul çeşidini azaldıb: iyulda ötən ilin eyni ayı ilə müqayisədə ərzaq məhsulları 2,3, qeyri-ərzaq məhsulları isə 1,8 faiz azalıb.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə "Kommersant" Nielsen şirkətinin araşdırmasına istinadən yazır.
Ən böyük azalma alkoqollu içkilər, uşaq malları və üzə qulluq məhsulları seqmentlərində qeydə alınıb - müvafiq olaraq 5,6, 5,1 və 7,3 faiz.
Bazar iştirakçıları tendensiyanın səbəbini dükanlarda pərakəndə satış sahələrinin kirayə haqqının baha olması və rusların istehlakçı vərdişlərinin dəyişməsi ilə izah edirlər ki, bu da onları rəflərdə yalnız ən populyar malları qoymağa məcbur edir.
...X5 Group (Pyaterochka, Perekrestok) bildirdi ki, Ukraynaya qarşı müharibə başlayandan bəri onların mağazalarında məhsul çeşidi orta hesabla 15-20 faiz azalıb.
Yayda şirkət Perekrestok Select-i işə salaraq daha kiçik formatlara keçməyə başladı: hər mağazanın sahəsi təxminən 400 m²-dir, bu şəbəkənin adi supermarketlərindən üç dəfə kiçikdir.
“Maqnit” də oxşar tədbirlər görərək, cəmi 100 m² sahəsi olan “Zaryaz ot Magnita” brendi altında ultra-rahat mağazalar açdı. “Lenta” həmçinin ixtisar və optimallaşdırma kursunu təsdiqlədi: rəflərdə yalnız ən populyar məhsullar qalır, boş yer isə xidmətlərə və subicarəyə verilir.
Bundan əlavə, şəbəkənin yeni hipermarketləri şirkətin əvvəllər açdığı hipermarketlərdən xeyli kiçikdir.
Infoline-in hesablamalarına görə, yanvar-iyul aylarında ərzaq mağazalarının orta sahəsi 0,7 faiz azalaraq 312 m²-ə düşüb. ...Pərakəndə satıcılar indi o yerə çatıblar ki, əvvəllər buraxılmış brendlərin uğuru haqqında nəticə çıxara bilsinlər və məhdud rəflər şəraitində müştərilər tərəfindən bəyənilməyənləri yığışdırırlar, - Nielsen-in Müştəri Xidmətləri üzrə Direktoru Saltanat Nysanova qeyd edir.
...“One Story” konsaltinq şirkətinin partnyoru Olqa Sumişevskaya deyir ki, hipermarket formatı öz yerini hazır qidaların yüksək payı olan yığcam mağaza və satış məntəqələrinə verir. Onun sözlərinə görə, bu cür mağazalarda ən çox tələbat bir maddə ilə ödənilir ki, bu da onlara daha az populyar mallardan imtina etməyə imkan verir.
...Ruslar, hətta rəsmi Rosstat məlumatlarına görə, müharibənin əvvəlindən bəri 40 faizə çatan qiymətlərin sürətlə artması səbəbindən gündəlik mallara getdikcə qənaət edirlər. Belə ki, Romirin araşdırmasına görə, vətəndaşların 58 faizi əvvəllər aldıqları müəyyən mallardan şüurlu şəkildə imtina edir, 57 faizi daha aşağı qiymət kateqoriyalarında oxşar məhsullar tapmağa çalışır və demək olar ki, yarısı (49 faiz) alış-veriş üçün sərt endirimləri seçir.
Rəsmi məlumatlara görə, avqustun sonuna qiymətlər illik müqayisədə 8,3, ilin əvvəlindən isə 4,10 faiz artıb.
Ən çox ət, benzin və məişət xidmətləri bahalaşıb.
Əli Babayev
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə