Efiopiya Rusiya mülki təyyarələrinin icarəsindən imtina edir...

Kremlin üzünə güclü sillə..?

...Rusiya hakimiyyətinin tədricən sıradan çıxan yerli aviadaşıyıcıların donanmasını artırmaq üçün mülki təyyarələrin icarəsi ilə bağlı Efiopiya ilə danışıqlar aparmaq cəhdi uğursuzluqla başa çatıb.

SİA xəbər verir ki, Addis Insight-ın məlumatına görə, Efiopiya Mülki Aviasiya İdarəsi Rusiya nümayəndə heyətinə iyulun sonunda danışıqlar üçün Abbeyə uçmağa icazə verməkdən imtina edib.

Efiopiya Mülki Aviasiya İdarəsi rəsmiləri milli aviadaşıyıcı Ethiopian Airlines-a təyyarələri icarəyə götürmək üçün göstəriş vermək səlahiyyətlərinin olmadığını söyləyib. Efiopiya Hava Yolları Qrupunun baş direktoru Mesfin Tasev bildirib ki, şirkət Rusiya ilə mümkün təyyarə icarəsi ilə bağlı heç bir əsaslı danışıqlar aparmayıb və belə bir razılaşma əldə olunmayıb.

...Rusiya ABŞ-ın sanksiyaları altındadır və Efiopiya Hava Yollarının ABŞ ilə güclü əməliyyat və kommersiya əlaqələri var. Biz beynəlxalq qaydalara və ABŞ qanunlarına uyğun fəaliyyət göstəririk və bu qanunları pozmaq riskini götürməyə hazır deyilik, - deyə Tasev bildirib.

O, həmçinin əlavə edib ki, Efiopiya Hava Yolları özü sərnişin və yük hava səyahətlərinə artan tələbatı ödəmək üçün əlavə təyyarələr axtarır.

...Ch-aviation-ın məlumatına görə, Efiopiya ilə mümkün "təyyarələrin yaş lizinqi" - yəni Rusiya daxili daşınmaları üçün ekipajlarla icarəyə verilməsi ilə bağlı danışıqları Rusiyanın Efiopiyadakı ticarət nümayəndəsi Yaroslav Tarasyuk aparıb.

Keçən il Rusiya rəsmiləri Qazaxıstan, Qırğızıstan, Küveyt və Qətər hakimiyyətlərinə analoji tələblərlə müraciət etmişdilər. Lakin konkret razılaşmalar barədə heç bir məlumat verilməyib.

Müharibə başlayandan sonra nəinki almaq, həm də yerli mülki aviasiya donanmasının üçdə ikisini və sərnişin daşımalarının 90 faizini təmin edən Boeing və Airbus-u təmir etmək imkanını itirmiş Rusiya şirkətləri üçün yeni təyyarələrə təcili ehtiyac var.

Orijinal ehtiyat hissələri və texniki qulluq olmadan, daşıyıcılar bir sıra qəzalarla üzləşdilər: təkcə keçən il, 2024-cü ildə “Novaya qazeta.Avropa” 208 hava insidentini qeydə aldı. Qeyd edək ki, bu, 2023-cü ildəkindən dörddə bir dəfə çoxdur.

Eyni zamanda, demək olar ki, hər saniyə - 90 hadisə - mühərrikin nasazlığı və ya şassinin sıradan çıxması ilə bağlı olub.

Müharibə başlayandan və sanksiyaların tətbiqindən az sonra Rusiya hakimiyyəti yerli aviasiya sənayesinin dirçəldilməsi üçün iddialı bir proqram elan edib: ölkədə mülki təyyarələrin istehsalının cəmi bir neçə ildən sonra Sovet İttifaqı səviyyəsinə çatacağı və 2030-cu ilə qədər şirkətlərin mindən çox yerli təyyarə alacağı planlaşdırılırdı.

Plana görə, 2023-cü ildə Rusiya aviadaşıyıcıları idxalı əvəz edən iki Sukhoi Superjet və üç Tu-214 təyyarəsi, 2024-cü ildə isə 20 birinci tipli, yeddi ikinci tipli təyyarə, əlavə olaraq 6 regional təyyarə MC-21 və iki turbovintli İl-114-30 almalı idi. 2026-cı ilə qədər ölkədə mülki təyyarə istehsalının həcminin ildə 120 ədədə çatması, 2028-ci ilə qədər isə ildə 200-ü ötməsi nəzərdə tutulurdu.

...“Kommersant” yazır ki, əslində, müharibənin üç ili ərzində təyyarə zavodlarının ehtiyatlarından cəmi beş təyyarə - üç Tu-214 və iki İl-96-300 çıxdı. 2025-ci ilin əvvəlində hökumət təyyarə istehsalı planını 1,5 dəfə azaltmaq qərarına gəlib.

Əli Babayev

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə